Efektywność w biznesie zależy od biologicznej zdolności do pozyskania i zinterioryzowania nowych modeli myślowych przez lidera i współpracowników, oznacza to iż sukces każdego przedsięwzięcia zależy od zmiany poznawczej ludzi zaangażowanych w projekt, umiejętne motywowanie innych, do zinterioryzowania najnowszej wiedzy, dzięki której ich proces myślenia, reagowania i efektywność, będą rezonowały z modelami myślowymi lidera, co gwarantuje stały rozwój firmy. Dynamiczne zmiany gospodarcze, nie przekładają się na zmiany mentalne. Inwestowanie w rozwój, najczęściej oznacza inwestowanie w ludzi, umożliwienie innym rozwijania ich szczególnych predyspozycji, wzmacnianie tego co działa dobrze, także przez zmiany personalne, co pozwala na właściwe wykorzystanie zasobów ludzkich, dla realizacji kluczowych celów.
Zaufanie do siebie, świadomość zgromadzonego kapitału intelektualnego i kulturowego, prawidłowo wykreowana intencja biznesowa (zarabianie, dochód, rozwój firmy, innowacje, eliminowanie potencjalnych zagrożeń, zarządzanie zasobami ludzkimi, wdrożenia nowych usług czy produktów) itd., generować będą oczekiwane wyniki gdy działania lidera będą ramowane i adekwatne do roli zawodowej. Oznacza to zdolności delegowania zadań i egzekwowanie ich wykonania, oraz "grania" roli lidera zgodnie z kodami kulturowymi branży, w odniesieniu do własnych zasad etycznych, i świadomości pułapek identyfikowania się z modelem partnerstwa w strukturze hierarchicznej w której pracują osoby o skrajnie zróżnicowanym poziomie rozwoju i świadomości. Brak świadomości regionalnych kodów kulturowych jak również płciowych modeli myślowych warunkowanych poziomem rozwoju i świadomości osób zatrudnionych, może generować straty, wynikające z błędnej percepcji i nadmiernego zaufania do osób, które kreują się przez bodźce sensoryczne na partnerów, choć rzeczywiście nie posiadają wystarczających zasobów intelektualnych i kulturowych, by sprostać powierzonym zadaniom, najczęściej szkodząc. Promowane kody kulturowe biznesu na fundamencie partnerstwa, nie zostały zinterioryzowane przez wszystkie grupy wiekowe, tym samym świadomość możliwości i ograniczeń jednostek, pozwoli na racjonalne zarządzanie zasobami ludzkimi.
wysokie poczucia bezpieczeństwa
ciekawości poznawczej
spokoju i pozytywnych emocji
konkretnych dyrektyw
prawidłowo zakodowanych kategorii pojęciowych
określonej ilości i wysokiej funkcjonalności słów
pozytywnego wartościowania własnej osoby przez właściciela
bogatego, stale uaktualnianego zasobu informacji z wielu istotnych dla realizacji celów obszarów działania
Prawidłowe przetwarzanie informacji, także zależy od korzystania z kory szarej. Zarządzanie informacją, pozwala na racjonalizację zwłaszcza zagrażającego komunikatu, z uwzględnieniem perspektywy czasowej (czy to już było, jak jest teraz, jak może być w przyszłości), źródła jego pochodzenia, przyczyn dla których taka informacja pojawia się właśnie teraz, emocji, jakie samoczynnie aktywują systemy mózgowe w związku z informacją. Uważność na słowa, ich emocjonalne wartościowanie, osobę lub osoby, które takie informacje werbalizują, pozwala aktywować zaporę w umyśle, przed intruzywnością, której celem jest zablokowanie realizacji celu. Efektywność w biznesie związana jest z ufaniem sobie, nie innym, autonomicznym podejmowaniem decyzji, umiejętnością szybkiej weryfikacji potencjalnych zagrożeń, wynikających z celowo błędnie kreowanych komunikatów. Im więcej w interakcji biznesowej jest negatywnych emocji, tym zdecydowanie większe prawdopodobieństwo celowego destabilizowania systemów mózgowych lidera, wynikiem tego zabiegu, są zawsze błędne decyzje. Neurobiologia sukcesu, to zdolność do blokowania celowo wzbudzanego biologicznego stresu przez innych, komunikatem słownym.
telefon: 518-089-032
email: akson@agnieszkakozdron.pl
rejestracja
poniedziałek - piątek 09.00 - 19.00