powrót do Sklepu  ⟶

Wysyłka szkoleń

 

  1. Wysyłka szkoleń następuje w tym samym dniu, co ich opłacenie, gdy zakup zostanie dokonany do godziny 16.00. Szkolenia zakupione po godzinie 16.00, zostaną wysłane następnego dnia, dotyczy dni roboczych, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i dni świątecznych 

  2. Wysyłka może zostać zrealizowana kurierem DPD, InPost’em, Paczką Orlen, Pocztą Polską lub innym przewoźnikiem, na adres wskazany do doręczeń.

  3. Koszt wysyłki to 11,00 zł, cena ta widnieje w koszyku zamówień oraz przy opisie każdej usługi w zakładce Sklep.

  4. Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to czas fizycznego nadania szkolenia oraz czas jaki przewoźnik potrzebuje na dostarczenie przesyłki.

  5. Wysyłka zamówień realizowana jest jedynie na terytorium Polski, z zastrzeżeniem, jeżeli Klient zdecyduje się zakupić szkolenie, oczekując jego dostarczenia poza terytorium Polski, proszony jest o wysłanie zapytania na adres szkolenia@agnieszkakozdron.pl. Po zweryfikowaniu informacji o rzeczywistych kosztach dostawy, Klient na wskazany adres email, otrzyma informację o całkowitych kosztach dotyczących wysyłki. Klient na podstawie szczegółowych informacji podejmie decyzję o finalizacji zakupu lub rezygnacji. Każdorazowo koszty przewoźnika ponosi Klient.

  6. Po fizycznej wysyłce szkolenia w formie papierowej Klient otrzymuje na adres email informację o realizacji zamówienia, łącznie z numerem nadania. Usługę po jej odebraniu uznaje się za zrealizowaną, podlega ona prawom reklamacji.

 

 

Wysyłka plików online

 

  1. Po zakupie treści cyfrowych i ich opłaceniu szybkimi przelewami za pośrednictwem platformy Przelewy 24, Klient / Użytkownik otrzymuje wiadomość email, na podany w Formularzu zakupu KOSZYKU, adres email. W wiadomości tej, automatycznie generowanej po dokonaniu płatności znajduje się link do zakupionego pliku. Klient powinien pobrać treść cyfrową, klikając w link i zapisując plik w formacie .pdf, na swoim urządzeniu końcowym. Przez okres 14 dni, link z treścią cyfrową jest aktywny, w sytuacji skasowania linku, braku możliwości odtworzenia, Klient może poprosić o ponowny dostęp do treści cyfrowej, także w ciągu 14 dni, podając numer zamówienia. Po tym terminie, nie ma możliwości ponownego otrzymania linku do treści cyfrowej.

 

 


Dodatkowe informacje i pytania można kierować dzwoniąc na numer telefonu: 518-089-032

WYSYŁKA

KOMPETENCJE

jak rozwinąć talent jak realizować marzenia jak osiągnąć sukces talent nowe umiejętności blokady w rozwoju talentu rozwój motywacja intencja pragnienie

Ważne informacje

 

Informacje

Regulamin

Polityka Prywatności 

Cookies

 

Obsługa Klienta

Wysyłka szkoleń

Odstąpienie od umowy

Reklamacje

Formularze

 

 

Kontakt

 

telefon: 518-089-032

email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl 

formularz kontaktowy

 

rejestracja

poniedziałek - piątek 8.00 - 17.00

realizacja konsultacji w umówionym terminie 

 

O mnie

Polecana książka