Zgodnie z Regulaminem, kwestie dotyczące reklamacji i odstąpienia od umowy przedstawiają się następująco:
§ 3. ZAMÓWIANIE USŁUG – SZCZEGÓŁY
pkt. 3.2.1. ppkt. 15 lit. f
Klient ma prawo zrezygnować z konsultacji, które stanowią ofertę pakietową. Cena pakietowa dotyczy wyłącznie konsultacji zrealizowanych w całości, rezygnacja z części konsultacji traktowana jest jak rezygnacja ze świadczenia usług pakietowych, w związku z czym cena za 1h konsultacji, liczona jest zgodnie z bieżącym cennikiem takich usług, 1h = 140,00 zł:
Pakiet konsultacji 3h – cena 280,00 zł
Pakiet konsultacji 5 h – cena 500,00 zł
Rezygnacja z konsultacji pakietowych, gdy nie zostały one zrealizowane w całości dokonuje się zgodnie z § 3.2.1, pkt. 15, litery od a do f. Zrealizowanie części konsultacji, traktowane jest jako realizacja konsultacji godzinowych, cena za 1h wynosi 140,00 zł. Klient / Użytkownik otrzymuje zwrot różnicy wynikającej z czasu jaki wykorzystał na konsultację i czasu jaki nie został zrealizowany, z zastrzeżeniem iż cena za 1h konsultacji liczona jest jak cena za konsultację godzinową. Przykładowe kwoty zwrotu:
Pakiet konsultacji 3h – cena 280,00 zł
Zrealizowanie 1h, i rezygnacja z 2h, zwrot różnicy wynosi 280,00 zł – 140,00 zł = zwrot 140,00 zł
Zrealizowanie 2h i rezygnacja z 1h, zwrot różnicy wynosi 280,00 zł – 2 x 140,00 zł = zwrot 00,00 zł
Pakiet konsultacji 5h – cena 500,00 zł
Zrealizowanie 1h, i rezygnacja z 4h, zwrot różnicy wynosi 500,00 zł – 140,00 zł = zwrot 360,00 zł
Zrealizowanie 2h i rezygnacja z 3h, zwrot różnicy wynosi 500,00 zł – 2 x 140,00 zł = zwrot 220,00 zł
Zrealizowanie 3h i rezygnacja z 2h, zwrot różnicy wynosi 500,00 zł – 3 x 140,00 zł = zwrot 80,00 zł
Zrealizowanie 4h i rezygnacja z 1h, zwrot różnicy wynosi 500,00 zł – 4 x 140,00 zł = zwrot 00,00 zł
§ 8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U. z 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2023 poz. 2759) , w myśl art. 1 pkt.2) i 3) Klientowi / Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od złożenia zamówienia bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, jeżeli zakres usług konsultacji szkoleń, nie został zrealizowany w części lub całości.
Klient / Użytkownik który zamówił usługę i ją opłacił a nie została ona zrealizowana, a Klient / Użytkownik pisemnie wyraził wolę odstąpienia od umowy, ma prawo do zwrotu poniesionych kosztów, z uwzględnieniem zapisu nn. Regulaminu § 3. Zwrot należności nastąpi nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w myśl art. 38 pkt 1) Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U. z 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2023 poz. 2759) jeżeli Sprzedawca wykonał usługę w części lub całości (dotyczy np. szkoleń hybrydowych z wdrożeniem) za uprzednio wyraźną zgodą Klienta / Użytkownika i na jego wyraźne Oświadczenie woli przez Zamówienie usługi. Dokonanie zakupu każdej usługi w serwisie agnieszkakozdron.pl, możliwe jest wyłącznie po zaakceptowaniu Regulaminu Sklepu Internetowego w całości, oznacza to iż Klient / Użytkownik został skutecznie poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia usług, że po spełnieniu świadczenia (realizacji konsultacji, zakupu i dostarczeniu szkolenia bez wdrożenia i z wdrożeniem w całości lub części), traci prawo do odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje art. 38 pkt 9) i 10) Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U. z 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2023 poz. 2759), gdy przedmiotem świadczenia są treści cyfrowe lub dostarczone periodyki, dzienniki, czasopisma z wyjątkiem prenumeraty.
Zgodnie z art. 43n , pkt 3), (Dz. U. z 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2023 poz. 2759) prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny.
Formularz Odstąpienia od Umowy
§ 9. REKLAMACJE
Klient / Użytkownik ma prawo do reklamacji w przypadku niewykonania bądź nienależytego wykonanie usługi.
Reklamacje Klient / Użytkownik składa drogą elektroniczną na adres email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl, z dopiskiem REKLAMACJA (wzór druku w załączeniu), umieszczając w wiadomości swoje dane osobowe jak imię nazwisko, adres email, powody składania reklamacji wraz z uzasadnieniem, szczegóły usługi, które są przedmiotem reklamacji, numer zamówienia. Klient / Użytkownik powinien wskazać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, swoje dane kontaktowe w tym email. Reklamacja powinna zostać wniesiona niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana przez Sprzedawcę na adres email Klienta / Użytkownika podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub inny adres wskazany przez Klienta / Użytkownika. Klient / Użytkownik ma prawo żądać od Sprzedawcy doprowadzenie usługi do stanu zgodnego z warunkami przedstawianymi na stronie agnieszkakozdron.pl, uwzględniając obiektywne zastrzeżenia w zakresie:
opis, rodzaj, jakość, kompletność i funkcjonalność
przydatność do szczególnego celu, do którego usługa została przygotowana
nadawanie się do celów do których używa się tego typu usług
spełnienie deklarowanych warunków np.: ilość stron deklarowanych z rzeczywistymi usługi, zawartymi w jej opisie
Klient / Użytkownik może żądać naprawy, jeżeli usługa jest istotnie niezgodna z umową.
Sprzedawca rozpatrzy reklamacje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty prawidłowo złożonej reklamacji. Sprzedawca wyślę informację do Klienta / Użytkownika o rozpatrzeniu reklamacji drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.
Dostarczenie szkolenia na wskazany adres do doręczeń i odebranie szkolenia od przewoźnika, skutkuje tym, iż uznaje się iż szkolenie zostało skutecznie zrealizowane. Tak zrealizowane szkolenie podlega prawom reklamacji.
Klient / Użytkownik ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności, Klient / Użytkownik ma prawo min. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/ważne_adresy_php.
Reklamacja rozpatrzona raz, nie będzie rozpatrywana ponownie.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY I REKLAMACJE
KOMPETENCJE
telefon: 518-089-032
email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl
rejestracja
poniedziałek - piątek 8.00 - 17.00
realizacja konsultacji w umówionym terminie