Manipulacja i zakupoholizm, to nieświadome patologiczne posłuszeństwo konsumenckim kodom kulturowym, które kreowane są w celowy sposób, by klient był w stanie emocjonalnej destabilizacji neuronalnej i kupował więcej. Sprzedawcy zniewalają konsumentów, zawłaszczając ich umysły, co łatwo zauważyć chociażby obserwując wprowadzanie do Polski obcych tradycji i zwyczajów, nie mają one żadnej ewolucyjnej wartości (nie wpływają na zwiększenie szans na przeżycie i lepszą adaptację, raczej pozbawiają zasobów, zdecydowanie wzbogacają tych którzy czerpią korzyści z propagowania obcych kultur w Polsce. z biegiem lat zwyczaje te stają się częścią kultury, jak Walentynki czy Halloween. Manipulacja konsumentami jest procesem całożyciowego, wielopokoleniowego zniewalania konsumentów, 50 lat temu nikt nie obchodził Walentynek, tak jak i innych rytuałów. Konsumenci nie wiedzą iż sposób w jaki są zniewalani przez system gospodarczy, dokonuje się na głębszym poziomie niż tylko zwyczaje, to tworzenie nowej pamięci DNA w której utrwala się schemat zachowania. Specjaliści ci doskonale wiedzą jak wykorzystać wiedzę o działaniu zmysłów sensorycznych człowieka, by go zniewolić, człowiek taki nie dokonuje wyborów wolicjonalnych, tylko nieświadomy sterowania zewnętrznego, jest patologicznie posłusznym, tym, którzy sprytnie go zaczęli zniewalać już w okresie niemowlęcym. Zakupoholizm może być już trwałym genem posłuszeństwa systemom gospodarczym, co ważne pamięć genów można samodzielnie transformować, wystarczy świadomość iż pragnie się wolności stanowienia o sobie i swoich zakupach.
Manipulacja w Polsce, aktywująca zakupoholizm, to przede wszystkim rodzina i religia, obecnie też zdrowie i bezpieczeństwo dziecka. Dobrym przykładem wprowadzania produktów, które uzależniają i wzbogacają wielkie systemy, a które nie mają znaczenia dla ewolucyjnego przetrwania jednostki, jest nawyk picia kawy, przykładowo do lat 60 w Japonii - której kody kulturowe związane były z rytualnym piciem herbaty, picie kawy jako nawyk nie występowało. Specjaliści zatrudnieni przez znaną firmę stworzyli system kodowania neuronalnego smaku i zapachu kawy, wprowadzając te elementy do deserów dla niemowląt, tak nawyk picia kawy, został sztucznie wkodowany w systemy neuronalne małych przyszłych konsumentów, dzięki czemu wielki koncern związany z tą marką mógł rozszerzyć zakres swoich wpływów i zysków o nowy kontynent. Dzisiaj obserwuje się kodowanie marek, przez tworzenie zabawek z miniaturowymi opakowaniami znanych marek, czy wprowadzanie zabawek dla dzieci konkretnych firm, także przez reklamy wmawia się rodzicom iż wybór tej a nie innej firmy jest dla ich dziecka bezpieczniejszy.
KOMPETENCJE
telefon: 518-089-032
email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl
rejestracja
poniedziałek - piątek 8.00 - 17.00
realizacja konsultacji w umówionym terminie