KODY KULTUROWE SYSTEM GOSPODARCZY

Konsument zakupy manipulacja zakupoholizm zniewolenie gromadzenie walentynki nawyk patologiczne posłuszeństwo rytuały rodzina zdrowie bezpieczeństwo dziecka

Manipulacja i zakupoholizm, to nieświadome patologiczne posłuszeństwo konsumenckim kodom kulturowym, które kreowane są w celowy sposób, by klient był w stanie emocjonalnej destabilizacji neuronalnej i kupował więcej.  Sprzedawcy zniewalają konsumentów, zawłaszczając ich umysły, co łatwo zauważyć chociażby obserwując wprowadzanie do Polski obcych tradycji i zwyczajów, nie mają one żadnej ewolucyjnej wartości (nie wpływają na zwiększenie szans na przeżycie i lepszą adaptację, raczej pozbawiają zasobów, zdecydowanie wzbogacają tych którzy czerpią korzyści z propagowania obcych kultur w Polsce. z biegiem lat zwyczaje te stają się częścią kultury, jak Walentynki czy Halloween. Manipulacja konsumentami jest procesem całożyciowego, wielopokoleniowego zniewalania konsumentów, 50 lat temu nikt nie obchodził Walentynek, tak jak i innych rytuałów. Konsumenci nie wiedzą iż sposób w jaki są zniewalani przez system gospodarczy, dokonuje się na głębszym poziomie niż tylko zwyczaje, to tworzenie nowej pamięci DNA w której utrwala się schemat zachowania. Specjaliści ci doskonale wiedzą jak wykorzystać wiedzę o działaniu zmysłów sensorycznych człowieka, by go zniewolić, człowiek taki nie dokonuje wyborów wolicjonalnych, tylko nieświadomy sterowania zewnętrznego, jest patologicznie posłusznym, tym, którzy sprytnie go zaczęli zniewalać już w okresie niemowlęcym. Zakupoholizm może być już trwałym genem posłuszeństwa systemom gospodarczym, co ważne pamięć genów można samodzielnie transformować, wystarczy świadomość iż pragnie się wolności stanowienia o sobie i swoich zakupach. 

 

Manipulacja w Polsce, aktywująca zakupoholizm, to przede wszystkim rodzina i religia, obecnie też zdrowie i bezpieczeństwo dziecka. Dobrym przykładem wprowadzania produktów, które uzależniają i wzbogacają wielkie systemy, a które nie mają znaczenia dla ewolucyjnego przetrwania jednostki, jest nawyk picia kawy, przykładowo do lat 60 w Japonii - której kody kulturowe związane były z rytualnym piciem herbaty, picie kawy jako nawyk nie występowało. Specjaliści zatrudnieni przez znaną firmę stworzyli system kodowania neuronalnego smaku i zapachu kawy, wprowadzając te elementy do deserów dla niemowląt, tak nawyk picia kawy, został sztucznie wkodowany w systemy neuronalne małych przyszłych konsumentów, dzięki czemu wielki koncern związany z tą marką mógł rozszerzyć zakres swoich wpływów i zysków o nowy kontynent. Dzisiaj obserwuje się kodowanie marek, przez tworzenie zabawek z miniaturowymi opakowaniami znanych marek, czy wprowadzanie zabawek dla dzieci konkretnych firm, także przez reklamy wmawia się rodzicom iż wybór tej a nie innej firmy jest dla ich dziecka bezpieczniejszy.

 

Manipulacja i zakupoholizm aktywują destabilizację neuronalną, ponieważ wzbudzają mózg gadzi, to pewien rodzaj umysłowej mgły, odzyskanie zdolności do racjonalnego myślenia zaczyna się od zaakceptowania faktu iż jest sterowanym zewnętrznie.

 

 

Zakupoholizm i manipulacja konsumentami objawy:

 

  1. Nadmierne gromadzenie przedmiotów i produktów spożywczych
  2. Zadłużanie się
  3. Kupowanie emocjonalne pod wpływem manipulacji sensorycznej (zapach świeżego chleba, bodźce wzrokowe utożsamiane ze świętami itd. )
  4. Kupowanie wyłącznie reklamowanych produktów
  5. Kupowanie kulturowo - religijne rzeczy zbędnych
  6. Kupowanie manipulacyjne - przekaz manipulacyjny: ten przedmiot, produkt uczyni cię bardziej seksownym, pożądanym wartościowym, zdrowym, mądrym itd.
  7. Kupowanie "markowej" odzieży, z lęku przed społecznym odrzuceniem
  8. Kupowanie produktów nieetycznych firm wykorzystujących pracę dzieci lub nisko opłacanych pracowników
  9. Nadmierne kupowanie - zachłanność posiadania
Konsument zakupy manipulacja zakupoholizm zniewolenie gromadzenie walentynki nawyk patologiczne posłuszeństwo rytuały rodzina zdrowie bezpieczeństwo dziecka

Konsument, zakupy, manipulacja, zakupoholizm

To czego potrzebuje ludzki organizm by żyć, a to do czego jest przyuczany i co celowo się w nim koduje neuronalnie, to istotne sprawy, o których każdy konsument powinien wiedzieć, by dokonywać świadomych wyborów konsumenckich i asertywnie podchodzić do produktów i usług wkodowywanych w DNA, często od okresu niemowlęcego. Zakupoholizm jest celowo wkodowywanym w DNA uzależnieniem, przez kreowanie modeli myślowych iż produkt lub rzecz zwiększa szansę na znalezienie partnera, na przedłużenie życia czy ochronę zdrowia. 

 

Manipulacja wykorzystywana jest przez nieetycznych sprzedawców, którzy doskonale wiedzą jak zakodować w DNA nawyk lub jak wzbudzić lęk, oferując lekarstwo na ten lęk. Obecnie światem rządzą wielkie systemy gospodarcze, które świadome regionalnych i państwowych kodów kulturowych społeczeństw tworzą - wykorzystując sprawdzone metody manipulacji mózgiem gadzim - reklamy bazujące na kulturowych wartościach, celem kojarzenia produktu z symbolem, zakodowanym w podświadomości populacji danego kraju, jako wartość 0 to celowa manipulacja o globalnym zasięgu. Konsumencie kody kulturowe to wykorzystanie engramów tego co każdy Polak zależnie od płci ma zakodowane w mózgu gadzim jako bezpieczne lub zagrożenie. Zakupoholizm najczęściej kodowany jest w kategoriach nagrody lub korzyści z faktu kupowania określonych marek. 

Konsument, zakupy, manipulacja, zakupoholizm

 

 

Kupuj świadomie - to oznacza zdolność do wsłuchiwania się w rzeczywiste potrzeby organizmu i dostarczanie mu tylko tych składników pokarmowych, których organizm potrzebuje, a nie tych, które się promuje jako pseudo zdrowe, czy modne lub trendy. Mózg potrzebuje energii, by prawidłowo realizować ewolucyjne funkcje (np. glukozę), organizm nauczył się pozyskiwać z konkretnych produktów substancje gwarantujące sprawne funkcjonowanie organizmu (witaminy z warzyw, owoców). Potrzeby organizmu, by był zdrowy i wydolny, są odmienne od obecnie promowanych kodów kulturowych zdrowia!

 

Wiedza pozwala na życie świadome, racjonalność, wolicjonalność, weryfikację informacji, a przede wszystkim wiedza rozwija szacunek i troskę o własny organizm przez zintegrowanie odczuć sensorycznych z umysłem i działaniem. Człowiek który rozwija wewnątrz sterowalność rozumie potrzeby swojego organizmu i kupuje to czego potrzebuje, to na co go stać i to co sprawia mu radość, a nie to co jest sztucznym projektem "osobowej wartości", czy trendy!

szkolenia i konsultacje

wybór korzystnych kodów kulturowych

i funkcjonalnych modeli myślowych

28 lutego 2025

KOMPETENCJE

jak rozwinąć talent jak realizować marzenia jak osiągnąć sukces talent nowe umiejętności blokady w rozwoju talentu rozwój motywacja intencja pragnienie

Ważne informacje

 

Informacje

Regulamin

Polityka Prywatności 

Cookies

 

Obsługa Klienta

Wysyłka szkoleń

Odstąpienie od umowy

Reklamacje

Formularze

 

 

Kontakt

 

telefon: 518-089-032

email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl 

formularz kontaktowy

 

rejestracja

poniedziałek - piątek 8.00 - 17.00

realizacja konsultacji w umówionym terminie 

 

O mnie

Polecana książka