KODY KULTUROWE EDUKACJI

Nerwica szkolna lęk edukacja oceny biologiczna blokada rozwoju potencjału system edukacyjny szkoła nauczyciele kary nagrody lęk przed uczeniem się kora szara

Nerwica szkolna, lęk, edukacja, oceny, biologiczna blokada rozwoju potencjału

 

 

Zrozumienie zasad działania systemów mózgowych pomaga wyeliminować lęk przed rozwojem, zakodowany w DNA w dzieciństwie. Aktywuje się wtedy możliwość wykorzystania tego co oferuje system edukacyjny. Należy pamiętać iż rozwój nowych kompetencji możliwy jest w każdym wieku, a lekkość w zakresie interioryzacji nowej wiedzy zależy wyłącznie od ciekawości poznawczej i otwartości poznawczej. Należy też być świadomym iż za kilka, może kilkadziesiąt lat, obecne rozumienie zasad rozwoju ludzkości, zapewne w dużej mierze będzie już nieaktualne, a nowe odkrycia pozwolą na szybsze wprowadzanie korekt na poziomie biologicznym, umysłowym i zachowania.

 

Edukacyjne kody kulturowe ewoluują, tak jak i inne modele myślowe, świadomość zasad kodowania neuronalnego zachowań, wiedza o pamięci DNA, rozumienie zasad działania systemów mózgowych, odkrycie mózgu w sercu i mózgu w brzuchu, wszystko to zaistniało dzięki determinacji, odwadze i etyczności tych, dla których rozwój własny i ludzkości stał się priorytetem. Biologiczna blokada rozwoju potencjału, jest wynikiem tego iż dorośli od urodzenia dziecka wykorzystują lęk i oceny - negatywne emocjonalne wartościowanie człowieka, co sprawia iż negatywne emocje, negatywne słowa i trudne doświadczenia niszczą mózg, tak biologiczna blokada rozwoju  odpowiada i za to że dziecko cierpi na nerwicę szkolną, a dorosły nie potrafi się uczyć, nie umie realizować nowych innowacyjnych celów, boi się zmian. 

 

Zrealizowanie celów zawodowych w sukcesie oznacza konieczność pozyskania wiedzy eksperckiej, a zarządzanie sobą możliwe jest wtedy gdy pozyska się wiedzę o ewolucyjnych zasadach kodowania w DNA schematów zachowań i właśnie najnowsza zweryfikowana empirycznie wiedza pochodząca z rzetelnych badań naukowych, przeobraża ludzkie myślenie, aktywując zmiany genetyczne, przyczyniając się do zmian zachowania

Nerwica szkolna lęk edukacja oceny biologiczna blokada rozwoju potencjału system edukacyjny szkoła nauczyciele kary nagrody lęk przed uczeniem się kora szara

Nerwica szkolna, lęk, edukacja, oceny, biologiczna blokada rozwoju potencjału

Uczenie się jest najważniejszą umiejętnością, gwarantującą adaptację do stale zmieniających się warunków życiowych. Każda nerwica szkolna, lęk, negatywne oceny aktywują zmiany w systemach mózgowych, wynikiem agresji dorosłych wobec dziecka jest lęk przed uczeniem się. Wynikiem deprywacji potrzeb rozwojowych powstaje biologiczna blokada rozwoju potencjału, uniemożliwiająca pozyskiwanie nowej wiedzy w życiu dorosłym.

 

Edukacyjne kody kulturowe najczęściej utożsamiane są ze skostniałym i nie przystającym do wymogów współczesności systemem edukacji, który przez bodźce lękowe, zmienność i życie na punkty, wypacza sens rozwoju jednostkowego potencjału. W każdym systemie, także w tym są mistrzowscy edukatorzy, którzy wnoszą w rozwój dziecka i osoby dorosłej wyłącznie korzystne modele myślowe, jak również są tacy, dla których "mianowanie", "władza" , "korzyści", "kradzież intelektualna", oraz wewnętrzne mechanizmy przeniesienia i projekcji niszczą potencjał rozwojowy podległej osoby na każdym poziomie edukacji, w relacjach poziomych i pionowych.

Nerwica szkolna, lęk, edukacja, oceny, biologiczna blokada rozwoju potencjału

 

 

System edukacyjny ewoluował i nadal się zmienia, tak jak i inne wielowiekowe systemy hierarchiczne, jest strukturą w której hierarchia blokuje partnerstwo i współpracę. Wszędzie tam, gdzie jest lęk tam edukacja staje się źródłem egzystencjalnych blokad, a nerwica szkolna jest tego dowodem. Tam gdzie etycznie, odpowiedzialnie i świadomie realizuje się proces rozwoju intelektualnego ludzi, tam zauważa się zmiany, ale nie w rankingach lecz w jakości życia młodych ludzi. 

 

Aktywowanie rozwoju potencjału w życiu dorosłym, przez zakwestionowanie negatywnej oceny kreowanej w edukacji formalnej, uwalnia od naznaczenia, które na poziomie modeli myślowych i pamięci DNA blokowało rozwój. Uczenie się dla siebie i obserwowanie zmian w życiu, zmienia modele myślowe, geny i reakcje. 

szkolenia i konsultacje

wybór korzystnych kodów kulturowych

i funkcjonalnych modeli myślowych

28 lutego 2025

KOMPETENCJE

jak rozwinąć talent jak realizować marzenia jak osiągnąć sukces talent nowe umiejętności blokady w rozwoju talentu rozwój motywacja intencja pragnienie

Ważne informacje

 

Informacje

Regulamin

Polityka Prywatności 

Cookies

 

Obsługa Klienta

Wysyłka szkoleń

Odstąpienie od umowy

Reklamacje

Formularze

 

 

Kontakt

 

telefon: 518-089-032

email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl 

formularz kontaktowy

 

rejestracja

poniedziałek - piątek 8.00 - 17.00

realizacja konsultacji w umówionym terminie 

 

O mnie

Polecana książka