www.agnieszkakozdron.pl
164 strony
wysyłka 11,00 zł
KOD do BLIK'A - 11
Umiejętność wzmacniania dominującej roli kory szarej, prawidłowe kodowanie mózgu gadziego
K. Richardson pisze „po raz pierwszy badania wykazały, jak daleko jest w stanie zajść system rozwojowy człowieka, jeżeli zapewni mu się odpowiednie warunki do nauki”[1]. M. Spitzer dodaje „mózg nie potrafi jednego, nie uczyć się. Jeśli mózg uczy się zawsze, to uczy się także w kinie i przed ekranem telewizora czy komputera”[2]. Możliwość rozwoju potencjału dziecka, gdy jego system rodzinny cechuje niższy niż innych poziom rozwoju, jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych, po zdobyciu właściwej wiedzy, tak samo jak aktywowanie mistrzowskiego talentu w dziecku (i jego rodziców), bez względu na genetyczne uwarunkowania. Mózg jest zaprogramowany genetycznie do nieustannego wykształcania zachowań warunkujących przetrwanie, adaptację, zwiększenie szans na przeżycie. Mózg a zwłaszcza jego najnowsza struktura kora szara, ma zdolność do opanowywania zupełnie nieznanych aktywności, w bardzo szybkim tempie, przy umiejętności respektowania pewnych zasad, związanych z mechanizmami ewolucyjnego kodowania neuronalnego reakcji. Tym co blokuje prawidłowy rozwój dziecka, jest genetyczny programy, nad którym człowiek nie „panuje”, a którym zarządza mózg gadzi i mózg emocjonalny, to ewolucyjny program reakcji na zagrożenie z pozycji WALCZ / UCIEKAJ / NIERUCHOMIEJ, który uruchamia się niezależnie od woli dziecka, w każdej strukturze patriarchalnej, hierarchicznej, w której występuję przemoc, drugi program to program rozrodczy, i jest on nadrzędny wobec wszystkich innych schematów zakodowanych w DNA. Działanie mózgu gadziego i układu limbicznego, jest niezależne od woli dziecka, dorosły może zacząć go kontrolować, ale tylko wtedy gdy rozumie mechanizm jaki nimi steruje.
Bilans rozwoju motorycznego, emocjonalnego, mowy, społecznego dziecka do lat 6
Dziecko w normie rozwojowej
Dziecko o wyjątkowych zdolnościach uwarunkowanych genetycznie lub predestynujących do rozwoju danej wybiórczej mistrzowskiej zdolności
Dziecko z podejrzeniem deficytów rozwojowych lub manifestujące trudne zachowania
Zasady działania systemów mózgowych
Rozwój procesów poznawczych, aktywowanie pełnego potencjału kory szarej
Samodzielne torowanie ścieżki neuronalnej dla nowego wzoru zachowania, schemat aktywowania neurogenezy w korze szarej dziecka
Rola zmysłów sensorycznych w kodowaniu schematów zachowania
Doskonalenie zdrowych wzorców ruchowych
Doskonalenie koncentracji i uwagi
Rozwijanie inteligencji
Rozwój kompetencji emocjonalnych
Rozwój inteligencji społecznej
Nieuświadomione kodowanie neuronalne niekorzystnych reakcji (mechanizmów obronnych) w okresie dzieciństwa
Samodzielne włączanie i wyłączanie genów w procesie wychowywania dziecka, zarządzanie schematami interakcji, zakodowanymi w genach
Czynniki, które aktywują zaburzenia rozwojowe, odpowiadające za trudne zachowania dziecka
Wpływ bodźców lękowych i zagrażających na rozwój mózgu dziecka, kodowanie neuronalne patologicznego posłuszeństwa
Komunikacja jako narzędzie do kodowania w systemach mózgowych ograniczeń i blokad rozwoju
Stymulowanie potencjału rozwojowego dziecku do lat 6
Realizowanie ról ojca i matki, w odniesieniu do zdrowych wzorów opieki i wychowania, wzmocnienie etycznego autorytetu rodzicielskiego
Weryfikacja funkcjonalności kodów kulturowych w zakresie tworzenia korzystnych metod wychowawczych
Szybka płatność BLIK na numer telefonu 518-089-032 - wpisz - 11, cena 511,00 zł
Dane druku: interlinia 1p. wielkość czcionki 11 pkt.
Wysyłka: szkolenie kupione do godz. 16.00 wysyłane jest tego samego dnia, kupione po 16.00 wysyłane jest w dniu następnym z wyłączeniem dni wolnych od pracy
Szacowany czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych, zależnie od firmy przewozowej
Metoda płatności: Przelewy 24 lub BLIK na numer telefonu 518-089-032 - dowiedz się więcej o metodach płatności
Certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany jest wraz z materiałami szkoleniowymi
telefon: 518-089-032
email: akson@agnieszkakozdron.pl
rejestracja
poniedziałek - piątek 09.00 - 19.00