Neurogeneza w okresie dzieciństwa

profesjonalne szkolenie

Zachowanie neurogeneza w okresie dzieciństwa zmiana zachowania dziecka narzędzie do torowania neuronalnego korzystnych wzorów zachowań u dzieci do lat 6

 

 

Neurogeneza w okresie dzieciństwa

narzędzie do torowania

neuronalnego korzystanych  wzorów zachowań u dzieci do lat 6

 

 

 

 

 

 

www.agnieszkakozdron.pl

cena 500,00 zł 

 

profesjonalne szkolenie 

Neurogeneza w okresie dzieciństwa, narzędzie do torowania neuronalnego korzystnych wzorów zachowań u dzieci do lat 6

 

 

 164 strony

 

wysyłka 11,00 zł

 

KOD  do BLIK'A - 11

 

Kontynuuj zakupy ⟶

NOWE KOMPETENCJE - NEUROGENEZA W OKRESIE DZIECIŃSTWA


 

  1. Praktyczne umiejętności aktywowania neurogenezy - intencjonalne aktywowanie rośnięcia nowych neuronów w korze szarej

  2. Praktyczne umiejętności wygaszania reakcji niekorzystnych, zachowań aspołecznych

  3. Praktyczne umiejętności kompensowania deficytów rozwojowych dziecka

  4. Praktyczne umiejętności wykorzystania kanałów / dróg uczenia się mózgu do wzmocnienia genetycznego potencjału dziecka 

  5. Praktyczne umiejętności rozwoju inteligencji dziecka, doskonalenia kompetencji komunikacyjnych, społecznych, motorycznych

  6. Zarządzanie nowymi technologiami 

  7. Zarządzanie doświadczeniem biograficznym

  8. Praktyczna umiejętność włączania i wyłączania genów 

  9. Praktyczna umiejętność redukowania lęku u dziecka 

  10. Praktyczne umiejętności wygaszania mechanizmów obronnych dziecka

  11. Aktywowanie umiejętności rozwijania pełnego potencjału dziecka, jego talentu

  12. Rozwijanie kompetencji rodzicielskich 

  13. Budowanie bezpiecznego przywiązania opiekunów do dziecka

  14. Rozwijanie inteligencji sensorycznej dziecka

  15. Umiejętność wzmacniania dominującej roli kory szarej, prawidłowe kodowanie mózgu gadziego 

 

 

 

K. Richardson pisze „po raz pierwszy badania wykazały, jak daleko jest w stanie zajść system rozwojowy człowieka, jeżeli zapewni mu się odpowiednie warunki do nauki”[1]. M. Spitzer dodaje „mózg nie potrafi jednego, nie uczyć się. Jeśli mózg uczy się zawsze, to uczy się także w kinie i przed ekranem telewizora czy komputera”[2]. Możliwość rozwoju potencjału dziecka, gdy jego system rodzinny cechuje niższy niż innych poziom rozwoju, jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych, po zdobyciu właściwej wiedzy, tak samo jak aktywowanie mistrzowskiego talentu w dziecku (i jego rodziców), bez względu na genetyczne uwarunkowania. Mózg jest zaprogramowany genetycznie do nieustannego wykształcania zachowań warunkujących przetrwanie, adaptację, zwiększenie szans na przeżycie. Mózg a zwłaszcza jego najnowsza struktura kora szara, ma zdolność do opanowywania zupełnie nieznanych aktywności, w bardzo szybkim tempie, przy umiejętności respektowania pewnych zasad, związanych z mechanizmami ewolucyjnego kodowania neuronalnego reakcji. Tym co blokuje prawidłowy rozwój dziecka, jest genetyczny programy, nad którym człowiek nie „panuje”, a którym zarządza mózg gadzi i mózg emocjonalny, to ewolucyjny program reakcji na zagrożenie z pozycji WALCZ / UCIEKAJ / NIERUCHOMIEJ, który uruchamia się niezależnie od woli dziecka, w każdej strukturze patriarchalnej, hierarchicznej, w której występuję przemoc, drugi program to program rozrodczy, i jest on nadrzędny wobec wszystkich innych schematów zakodowanych w DNA. Działanie mózgu gadziego i układu limbicznego, jest niezależne od woli dziecka, dorosły może zacząć go kontrolować, ale tylko wtedy gdy rozumie mechanizm jaki nimi steruje.

 


 

Bibliografia

[1] Richardson K. (2000) Fenomen zwany inteligencją, Warszawa: Wydawnictwo AMBER, s. 186.

[2] Spitzer M. (2002) Jak uczy się mózg, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 253.

Szkolenie Neurogeneza w okresie dzieciństwa, narzędzie do torowania neuronalnego korzystnych wzorów zachowań u dzieci do lat 6


 

  1. Bilans rozwoju motorycznego, emocjonalnego, mowy, społecznego dziecka do lat 6

  2. Dziecko w normie rozwojowej

  3. Dziecko o wyjątkowych zdolnościach uwarunkowanych genetycznie lub predestynujących do rozwoju danej wybiórczej mistrzowskiej zdolności

  4. Dziecko z podejrzeniem deficytów rozwojowych lub manifestujące trudne zachowania

  5. Zachowanie – torowanie neuronalne korzystnych wzorów zachowań

  6. Zasady działania systemów mózgowych

  7. Rozwój procesów poznawczych, aktywowanie pełnego potencjału kory szarej

  8. Samodzielne torowanie ścieżki neuronalnej dla nowego wzoru zachowania, schemat aktywowania neurogenezy w korze szarej dziecka

  9. Rola zmysłów sensorycznych w kodowaniu schematów zachowania

  10. Doskonalenie zdrowych wzorców ruchowych

  11. Doskonalenie koncentracji i uwagi

  12. Rozwijanie inteligencji

  13. Rozwój kompetencji emocjonalnych

  14. Rozwój inteligencji społecznej

  15. Nieuświadomione kodowanie neuronalne niekorzystnych reakcji (mechanizmów obronnych) w okresie dzieciństwa

  16. Samodzielne włączanie i wyłączanie genów w procesie wychowywania dziecka, zarządzanie schematami interakcji, zakodowanymi w genach

  17. Czynniki, które aktywują zaburzenia rozwojowe, odpowiadające za trudne zachowania dziecka

  18. Wpływ bodźców lękowych i zagrażających na rozwój mózgu dziecka, kodowanie neuronalne patologicznego posłuszeństwa

  19. Komunikacja jako narzędzie do kodowania w systemach mózgowych ograniczeń i blokad rozwoju

  20. Stymulowanie potencjału rozwojowego dziecku do lat 6

  21. Realizowanie ról ojca i matki, w odniesieniu do zdrowych wzorów opieki i wychowania, wzmocnienie etycznego autorytetu rodzicielskiego

  22. Weryfikacja funkcjonalności kodów kulturowych w zakresie tworzenia korzystnych metod wychowawczych

słowa kluczowe: Zachowanie neurogeneza w okresie dzieciństwa zmiana zachowania dziecka narzędzie do torowania neuronalnego korzystnych wzorów zachowań u dzieci do lat 6

Pixbay, Niesamowite darmowe obrazy (pixabay.com)

OPIS


 

Szkolenie Neurogeneza w okresie dzieciństwa, aktywuje zdrowie dziecka i jego rodziców, dzięki zrozumieniu i świadomości czym są reakcje dziecka i rodziców, zależne od ich rodzinnej genetycznej pamięci. Rodzice wyposażeni w ekspercką wiedzę, zaczną zarządzać doświadczeniami swoimi i dziecka, aktywując zmiany zachowania, w systemach mózgowych i genach. Zrozumienie schematu który wyzwala reakcje z mózgu dziecka, aktywuje racjonalne zachowania dorosłych, wykreowanie doświadczeń doskonalących potencjał dziecka zmienia intencję rodzinną lub kulturową, na intencję rozwoju jego potencjału. Rodzic wyposażony w najnowszą wiedzę, wyzwala sam siebie ze stanu porwania emocjonalnego, unikając destabilizacji neuronalnej aktywowanej reakcjami dziecka. Ponadto wiedza o zasadach kodowania świadomego i nieuświadomionego wzorów reakcji, pozwala na świadome stymulowanie określonych kompetencji. Rodzic stymulując rozwój dziecka, pośrednio zmienia też własną genetyczną pamięć, a świadomość doświadczeń rodzinnych, pozwala aktywować proces wyłączania niekorzystnej pamięci genetycznej. Wiedza ekspercka oraz praktyczne umiejętności gwarantują zdrowy rozwój dziecka i szczęśliwe życie rodzinne. Zachowanie dziecka należy zrozumieć w odniesieniu do ewolucyjnych zasad kodowania reakcji w DNA, dzięki czemu każde zachowanie dziecka kompetentny dorosły zrozumie i świadomie aktywuje zmiany.

 

 

 

 

SZCZEGÓŁY 


 

Szybka płatność BLIK na numer telefonu 518-089-032 - wpisz - 11, cena 511,00 zł 

Format: wydruk papierowy typu ofertówka A4

Druk/ copyright: 2025

Liczba stron: 164

Dane druku: interlinia 1p. wielkość czcionki 11 pkt. 

Dostawa: na wskazany adres do doręczeń, firma kurierska

Wysyłka: szkolenie kupione do godz. 16.00 wysyłane jest tego samego dnia, kupione po 16.00 wysyłane jest w dniu następnym z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Szacowany czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych, zależnie od firmy przewozowej

Metoda płatności: Przelewy 24 lub BLIK na numer telefonu 518-089-032 - dowiedz się więcej o metodach płatności 

Certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany jest wraz z materiałami szkoleniowymi 

jak rozwinąć talent jak realizować marzenia jak osiągnąć sukces talent nowe umiejętności blokady w rozwoju talentu rozwój motywacja intencja pragnienie