Diagnoza rozwoju dziecka

profesjonalne szkolenie

Diagnoza rozwoju dziecka kwestionariusz wywiadu ocena rozwoju emocjonalnego ocena rozwoju społecznego  deficyty rozwojowe zaburzenia rozwojowe geny rodzina

 

 

Diagnoza rozwoju dziecka

rozwój emocjonalny,

motoryczny, mowy, społeczny oraz bezpiecznego przywiązania od urodzenia do 6 lat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.agnieszkakozdron.pl

cena 500,00 zł 

 

profesjonalne szkolenie 

Diagnoza rozwoju dziecka, rozwój emocjonalny, motoryczny, społeczny oraz bezpiecznego przywiązania od urodzenia do 6 lat

 

 

 84 strony

 

wysyłka 11,00 zł

 

KOD  do BLIK'A - 10

 

Kontynuuj zakupy ⟶

NOWE KOMPETENCJE - DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA


 

  1. Praktyczne umiejętności rzetelnej oceny rozwoju dziecka w obszarach rozwoju motorycznego, mowy, emocjonalnego, społecznego i bezpiecznego przywiązania

  2. Praktyczne umiejętności zbierania danych diagnostycznych  z wywiadu

  3. Rzetelna, obiektywna ocena warunków życia dziecka, czynników zagrażających i sprzyjających rozwojowi dziecka w otoczeniu rodzinnym

  4. Umiejętność oceny bezpiecznego przywiązania dziecka do głównego opiekuna

  5. Umiejętność oceny pozytywnego lub negatywnego wpływu członków rodziny na rozwój dziecka 

  6. Rozwój kompetencji rodzicielskich oraz zdolności do współpracy z diagnostą nad aktywowaniem w pełni zdrowia dziecka 

  7. Umiejętność rzetelnej oceny jakościowego wymiaru komunikacji i interakcji rodziców z dzieckiem 

  8. Rozwój wiedzy eksperckiej dotyczącej prawidłowości rozwojowych dziecka od urodzenia do lat 6

 

 

Rodzic, który nie wie nic o rozwoju dziecka, nie potrafi ocenić rzetelności procesu diagnostycznego, tym samym, może podjąć niekorzystną dla dziecka i rodziny decyzję, która zniszczy potencjał rozwojowy dziecka oraz zniszczy rodzinę. Badania naukowe wskazują iż procesy diagnostyczne w Polsce, aktywują kryzysy w rodzinie, prowadząc często do rozpadu rodziny, a niska jakość wiedzy lub brak najnowszej wiedzy, sprawia że rodzice nie są zachęcani do osobistego stymulowania rozwoju dziecka - nie otrzymują od specjalistów tego czego na prawdę potrzebują WIEDZY i praktycznych wskazówek jak aktywować zmiany w zachowaniu dziecka! To rodzice, a nie specjaliści mają największy wpływ na rozwój mózgu dziecka, tym samym pozyskanie wiedzy o tym czym jest zachowanie, jak go zmienić może w pełni przywrócić dziecku zdrowie, dzięki zaangażowaniu rodziców! Zewnętrzny specjalista nie ma szans na przywrócenie zdrowia dziecka, ponieważ nie zmienia źródła które aktywowało problem - nie ma dostępu do rodziny, stąd tylko rodzice mogą odkryć i zmienić to co utrwala anomalie rozwojowe w dziecku!  Rzetelny diagnosta oraz uczciwy specjalista, wesprze rodziców w tym procesie, nawiązując etyczną współpracę, której główną intencją jest zdrowie dziecka i dobrostan rodziny, a takich specjalistów w Polsce można rozpoznać po wynikach! Kluczem do aktywowania zdrowia dziecka jest wiedza o rozwoju oraz rzetelna ocena jego rozwoju w chwili bieżącej, jak również świadomość iż w tak wczesnym okresie życia wszystkie deficyty rozwojowe można kompensować w pełnym sukcesie!

 

 

UWAGA!

 

Lęk przed członkiem rodziny, który jest czteropokoleniowym śladem pamięciowym życia z osobą lub osobami stosującymi przemoc, odpowiada za biologiczną trudność kodowania w systemach mózgowych nowych wzorów zachowania, z uwagi na fakt iż systemy mózgowe działają ewolucyjnie schematycznie, ich rolą jest zapamiętać zagrożenie i przed nim ostrzec. Stąd diagnoza dziecka z deficytami, musi uwzględniać aspekt biograficzny w odniesieniu do lęku dziecka, to czego lub kogo boi się dziecko, jest kluczem do odkrycia historii rodzinnej, dzięki czemu można całkowicie wyzwolić i dziecko i jego rodziców z biograficznych traum, kreując mu nowe doświadczenia o wysokim poczuciu bezpieczeństwa. Dlatego też tam gdzie w diagnozie, terapiach, rodzinach, edukacji jest lęk, tam rozwoju nie będzie, będzie wyłącznie regres! Biologiczne zasady kodowania informacji, reagują biologicznie prawidłowo na zagrożenie, stąd diagnoza i doświadczenia rozwijające by miały rzeczywisty pozytywny wpływ na rozwój mózgu dziecka, muszę spełniać konkretne warunki! 

 

Gdy diagnosta lub specjalista zastrasza dziecko lub straszy, poniża rodziców, należy natychmiast wyjść z gabinetu i poszukać etycznego specjalisty!

Szkolenie Diagnoza rozwoju dziecka, rozwój emocjonalny, motoryczny, społeczny oraz bezpiecznego przywiązania od urodzenia do 6 lat


 

 

  1. DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA, rozwój emocjonalny, motoryczny, mowy, społeczny oraz bezpiecznego przywiązania od urodzenia do 6 lat

  2. Przebieg i organizacja procesu diagnostycznego

  3. Kwestionariusz wywiadu, wywiad z rodziną, wgląd i analiza sytuacji rodzinnej rodziców i dziecka

  4. Pierwsze spotkanie diagnostyczne

  5. Drugie spotkanie diagnostyczne

  6. Trzecie spotkanie diagnostyczne

  7. Wywiad ogólny

  8. Ocena rozwoju emocjonalnego dziecka od urodzenia do 6 roku życia

  9. Ocena rozwoju motorycznego dziecka od urodzenia do 6 roku życia

  10. Ocena rozwoju mowy dziecka od urodzenia do 6 roku życia

  11. Ocena rozwoju społecznego dziecka od urodzenia do 6 roku życia

  12. Ocena jakości przywiązania dziecka do rodzica

  13. Analiza wyników z oceny poziomu rozwoju dziecka

  14. Diagnoza pozytywna z oceny rozwoju dziecka

  15. Hipotezy na temat przyczyn i mechanizmów wystąpienia zaburzeń rozwojowych

  16. Wnioski

  17. Stymulowanie prawidłowego zdrowego rozwoju dziecka

słowa kluczowe: Diagnoza rozwoju dziecka kwestionariusz wywiadu ocena rozwoju emocjonalnego ocena rozwoju społecznego  deficyty rozwojowe zaburzenia rozwojowe geny rodzina

Pixbay, Niesamowite darmowe obrazy (pixabay.com)

OPIS


 

Diagnoza rozwoju dziecka, jest kluczowa, by aktywować doświadczenia, dzięki którym dziecko wybitnie zdolne rozwinie swój talent, dziecko w normie rozwojowej, wejdzie na wyższy poziom swojego rozwoju, a dziecko z deficytami rozwojowymi, dostanie realną pomoc i wsparcie dzięki czemu szybko rozwinie nowe umiejętności. Procesy diagnostyczne dzieci obarczonych deficytami rozwojowymi, prowadzą najczęściej do rozpadu rodziny, co radykalnie utrudnia a wręcz uniemożliwia skuteczne kompensowanie deficytów rozwojowych dziecka – skazując całą rodzinę na wykluczenie społeczne i regres, zwłaszcza wtedy gdy diagnosta nie ma najnowszej wiedzy o rozwoju, a diagnozę przeprowadza według archaicznych zaleceń. Brak najnowszej wiedzy o tym czym jest nieprawidłowe ze społecznego punktu widzenia, ale prawidłowe biologicznie zachowanie prowadzi do trwałego zablokowania rozwoju dzieci w Polsce, przez myślenie schematyczne i rutynę diagnostyczną, a przede wszystkim z uwagi na brak najnowszej wiedzy o tym skąd biorą się zachowania dziecka i jak skutecznie aktywować neurogenezę dla nowych korzystnych wzorów zachowań! Diagnoza rozwoju dziecka, to praktyczne i rzetelnie przygotowane narzędzie do oceny rozwoju kluczowych obszarów kompetencyjnych dziecka od urodzenia do lat 6, dzięki czemu specjaliści, terapeuci, diagności, pedagodzy, a przede wszystkim rodzice, obiektywnie ocenią rozwój dziecka oraz aktywują zmiany, dzięki którym dziecko rozwinie nowe umiejętności, a rodzina wzmocni się i wejdzie na wyższy poziom życia. Diagnoza rozwoju dziecka, pozwala ocenić obszary mistrzowsko rozwinięte, te które są w normie rozwojowej i te wymagające doskonalenia. Mózg rozwija się całe życie, a w okresie wczesnego dzieciństwa neurogeneza jest wpisana w genetyczny program rozwoju.

 

 

 

SZCZEGÓŁY 


 

Szybka płatność BLIK na numer telefonu 518-089-032 - wpisz - 10, cena 511,00 zł 

Format: wydruk papierowy typu ofertówka A4

Druk/ copyright: 2025

Liczba stron: 84

Dane druku: interlinia 1p. wielkość czcionki 11 pkt. 

Dostawa: na wskazany adres do doręczeń, firma kurierska

Wysyłka: szkolenie kupione do godz. 16.00 wysyłane jest tego samego dnia, kupione po 16.00 wysyłane jest w dniu następnym z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Szacowany czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych, zależnie od firmy przewozowej

Metoda płatności: Przelewy 24 lub BLIK na numer telefonu 518-089-032 - dowiedz się więcej o metodach płatności 

Certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany jest wraz z materiałami szkoleniowymi 

jak rozwinąć talent jak realizować marzenia jak osiągnąć sukces talent nowe umiejętności blokady w rozwoju talentu rozwój motywacja intencja pragnienie