Zarządzanie konfliktem
www.agnieszkakozdron.pl
Rozwiniesz umiejętności doboru strategii, adekwatnie do sytuacji konfliktowej
Nauczysz się rozpoznawać konflikty emocjonalne i szybko oraz radyklanie będziesz je zamykać
Rozwiniesz umiejętności analizy konfliktów merytorycznych
Rozwiniesz kompetencje wdrażania korzystnych zmian, by zapobiec konfliktom w przyszłości
Zrozumiesz motywację osób o nikim kapitale kulturowym, które wszczynają konflikty emocjonalne
Rozwiniesz umiejętności racjonalnego rozstrzygania konfliktów z toksycznymi ludźmi
Znając typowe strategie stosowane w konflikcie, będziesz mógł przewidywać zachowania oponentów
Zaczniesz uważniej dobierać przyjaciół i współpracowników, dzięki temu szybko i skutecznie będziesz realizować swoje cele
Test Strategie stosowane w konfliktach osobistych i zawodowych
Unikanie
Dominacja, rywalizacja
Kompromis
Przystosowanie
Współpraca
Kody kulturowe konfliktu, konflikt biograficzny
Struktura konfliktu, czynniki odpowiedzialne za wzbudzanie sytuacji konfliktowych
Konflikt różnić indywidualnych
Konflikt merytoryczny
Przemoc jako strategia wywierania wpływu w sytuacji konfliktowej
Uwarunkowania biologiczne, kulturowe i rodzinne na sposób rozstrzygania konfliktów
Zachowania instynktowne, obronne, nawykowe i wolicjonalne w konflikcie
Konflikt, jako instynktowna reakcja na zagrażający bodziec
Rozstanie – skuteczna strategia wychodzenia z destrukcyjnych konfliktów
Konflikt w aktywności zawodowej: przyzna, analiza, środki zaradcze
Rozwiązywanie konfliktów w życiu prywatnym
Szkolenie Zarządzanie konfliktem to praktyczne szkolenie, które pozwala lepiej radzić sobie w sytuacjach konfliktowych w aktywności zawodowej i w interakcjach społecznych. Dzięki nowoczesnym technikom zarządzania konfliktami uczestnicy nauczą się skutecznie rozwiązywać spory, budować porozumienie i wzmacniać korzystne dla realizacji celu relacje. Szkolenie wspiera rozwój umiejętności komunikacyjnych, zwiększa pewność siebie i pomaga tworzyć harmonijną atmosferę w relacjach zawodowych i prywatnych. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą poprawić współpracę oraz osiągać lepsze rezultaty w trudnych sytuacjach. Szkolenie aktywuje też umiejętność identyfikacji strategii stosowanej przez uczestników konfliktu, co pozwala świadomie zarządzać konfliktem, zamykając destrukcyjne spory, których celem jest wyłącznie przemoc emocjonalna, racjonalnie rozwiązując konflikty merytoryczne.
Szybka płatność BLIK na numer telefonu 518-089-032 - wpisz- 8, cena 511,00 zł
Format: wydruk papierowy typu ofertówka A4
Dane druku: interlinia 1p. wielkość czcionki 11 pkt.
Wysyłka: szkolenie kupione do godz. 16.00 wysyłane jest tego samego dnia, kupione po 16.00 wysyłane jest w dniu następnym z wyłączeniem dni wolnych od pracy
Szacowany czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych, zależnie od firmy przewozowej
Metoda płatności: Przelewy 24 lub BLIK na numer telefonu 518-089-032 - dowiedz się więcej o metodach płatności
telefon: 518-089-032
email: akson@agnieszkakozdron.pl
rejestracja
poniedziałek - piątek 09.00 - 19.00