METODA AKSON
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
www.agnieszkakozdron.pl
213 strony
wysyłka 11,00 zł
KOD do BLIK'A - 5
Aktywowanie bezpiecznego przywiązania u dziecka
Praktyczne umiejętności aktywowania neurogenezy dla nowych korzystnych zachowań
Praktyczne umiejętności kompensowania deficytów rozwojowych
Praktyczne umiejętności wzmocnienia potencjału rozwojowego dziecka
Praktyczne umiejętności tworzenia warunków dla rozwoju inteligencji
Praktyczne umiejętności wspierania dziecka na każdym etapie życia adekwatnie do potrzeb
Rozwijanie w dziecku umiejętności rozwiązywania w konstruktywny sposób problemów
Dbanie o własna rodzinę, partnerstwo i dziecko, blokowanie intruzywnych krewnych czy obcych
Nawiązanie konstruktywnej współpracy między środowiskiem edukacyjnym a rodziną
Umiejętności adekwatnego zaspokojenia potrzeb rozwojowych dziecka wybitnie zdolnego, dziecka w normie rozwojowej, dziecka z deficytami rozwojowymi
Wzmocnienie autorytetu rodzicielskiego
Zarządzanie nowymi technologiami
Rozwijanie inteligencji sensorycznej i woli stanowienia o sobie
W dawnych wierzeniach, często wspomina się o intruzywności mentalnej, o złamaniu zapory w psychice człowieka, o złamaniu jego woli. Mechanizm ten stosuje wiele grup przestępczych a nawet systemy społeczne, paradoksalnie mechanizm ten stosują wobec dziecka rodzice, gdy dążą do tego by dziecko poczuło się bezradne, wtedy jest uległe, rodzice dążą do tego by dziecko straciło wolę, nadzieję i wiarę w możliwość samodzielnego zaspokojenia potrzeb, a przede wszystkim by było posłuszne i by rozwinęło model myślowy iż tylko przez rodzinę będzie mogło zaspokoić swoje potrzeby życiowe, a to jest największe kłamstwo i najpoważniejsza blokada rozwoju zdrowej autonomicznej tożsamości dziecka. Ta intruzywność mentalna odpowiada za nieuświadomione patologiczne posłuszeństwo potencjalnemu agresorowi – nie ma nic zdrowego, w tym, że dziecko jest grzeczne i posłusznie słucha rodzica, przywódcy czy nauczyciela. Mistrzowskie kompetencje rozwijają dzieci o silnej wolnej woli, myślące, krytyczne, autonomiczne, samodzielne, którym Rodzice gwarantują poczucie bezpieczeństwa oraz warunki do rozwoju ich własnej indywidualnej tożsamości. Obecnie niszczy się mózgi dzieciom, nowymi technologiami, dzieci w okresie krytycznym, nie rozwijają koniecznych umiejętności stając się istotami zewnętrz sterowalnymi, bez zdolności do myślenia, refleksji, zanika inteligencja, którą poprzednie pokolenia rozwijały w kreatywny twórczy sposób. Dzieci nie potrafią myśleć, tym samym ludzie, którzy dysponują umiejętnościami zewnętrznego wdrukowywania modeli myślowych korzystnych dla grup wpływu, socjalizują dzieci na ludzi niewolnych. Zagrożenia dla współcześnie żyjących dzieci są innej natury, ale jest to ten sam mechanizm zniewalania umysłowego i kodowania w genach nieuświadomionego patologicznego posłuszeństwa. Dzieckiem, które umie myśleć, żaden człowiek nie jest w stanie sterować. Każdy Rodzic, który szczerze kocha dziecko i jest zainteresowany jego zdrowym rozwojem powinien wiedzieć czym jest zachowanie, jak powstaje i jak rozwinąć w dziecku umiejętność zarządzania sobą, przy wysokiej odporności w psychice przez intruzywnością innych.
Moduł I. Bilans rozwoju motorycznego, emocjonalnego, mowy, społecznego dziecka do lat 6
Dziecko w normie rozwojowej
Dziecko o wyjątkowych zdolnościach uwarunkowanych genetycznie lub predestynujących do rozwoju danej wybiórczej mistrzowskiej zdolności
Dziecko z podejrzeniem deficytów rozwojowych lub manifestujące trudne zachowania
Okresy krytyczne rozwoju społecznego, mowy, motorycznego i widzenia dziecka
Moduł II. Zachowanie – torowanie neuronalne korzystnych wzorów zachowań
Zasady działania systemów mózgowych
Komunikacja, narzędzie do kodowania korzystnych wzorów zachowania
Wpływ osobistych doświadczeń dziecka na nieuświadomione kodowanie reakcji w systemach mózgowych
Wpływ modelowania na rozwój struktur mózgowych dziecka
Rola obserwacji w kodowaniu reakcji
Rozwijanie, wzmacnianie i aktywowanie kory szarej dziecka
Samodzielne torowanie ścieżki neuronalnej dla nowego wzoru zachowania, schemat aktywowania neurogenezy w korze szarej dziecka
Kodowanie neuronalne nowego zachowania w systemach mózgowych dziecka
Integracja sensoryczna i jej rola w aktywowaniu neurogenezy
Prawidłowy rozwój dziecka w ujęciu praktycznym
Doskonalenie wzorców ruchowych
Doskonalenie koncentracji i uwagi
Rozwijanie inteligencji
Rozwój kompetencji emocjonalnych
Rozwój inteligencji społecznej
Kodowanie neuronalne reakcji w pamięci genetycznej i systemach mózgowych, poza świadomą uwagą dziecka
Samodzielne włączanie i wyłączanie genów w procesie wychowywania dziecka, zarządzanie schematami interakcji, zakodowanymi w genach
Czynniki, które aktywują zaburzenia rozwojowe, odpowiadające za trudne zachowania dziecka
Wpływ bodźców lękowych i zagrażających na rozwój mózgu dziecka, kodowanie neuronalne patologicznego posłuszeństwa
Komunikacja jako narzędzie do kodowania w systemach mózgowych ograniczeń i blokad rozwoju
Moduł III. Stymulowanie potencjału rozwojowego dziecku do lat 6
Stymulowanie rozwoju psychofizycznego dziecka w okresie ciąży
Stan umysłowy ciężarnej i jego wpływ na rozwój mózgu dziecka
Rola partnera kobiety ciężarnej, w aktywowaniu zdrowia prawidłowego rozwoju dziecka w okresie ciąży
Wpływ pozytywnych emocji na prawidłowy rozwój dziecka
Intencjonalne wspieranie rozwoju noworodka
Skuteczne sposoby na ukojenie płaczu noworodka i niemowlęcia
Genetyczna pamięć rodzinnych schematów interakcji (engramy) i ich wpływ na rozwój i zachowanie dziecka
Intruzywność krewnych i ich wpływ na kodowanie w dziecku niekorzystnych wzorów reakcji
Doświadczenia wzmacniające zdrowy rozwój dziecka
Realizowanie ról ojca i matki, w odniesieniu do zdrowych wzorów opieki i wychowania, wzmocnienie etycznego autorytetu rodzicielskiego
Wspieranie rozwoju dziecka w edukacji formalnej
Weryfikacja funkcjonalności kodów kulturowych w zakresie tworzenia korzystnych metod wychowawczych
Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka przygotowane zostało dla Rodziców i tych Specjalistów którym na prawdę zależy na zdrowiu dziecka oraz na szybkim i skutecznym kompensowaniu wszystkich deficytów rozwojowych, przy aktywnym udziale Rodziców. Zasady torowania neuronalnego korzystnych zachowań u dzieci powinny być znane Rodzicom, bo to od nich i ich biograficznych doświadczeń, zależy to jak dziecko się zachowuje. Szkolenie umożliwia zrozumienie czym jest zachowanie, skąd się biorą trudne zachowania dziecka, jak natychmiast aktywować neurogenezę dla nowych korzystnych zachowań. Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, jest wynikiem 18 lat doświadczenia zawodowego, związanego z rzeczywistym przywróceniem utraconych w wyniku uszkodzenia mózgu umiejętności. Znajomość zasad wyzwala z wyniszczającego lęku o zdrowie i przyszłość dziecka, dzięki czemu można skutecznie, trwale dla dobra dziecka i rodziny, radyklanie zmienić geny dziecka, ścieżki w mózgu, jego myślenie i wzory zachowania. Każdy Rodzic powinien wiedzieć jak powstaje zachowanie, jak wygaszać zachowania nieprawidłowe i jak kodować w genach nowe zachowania. Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, wskazuje też na zagrożenia, wynikające z błędnego procesu diagnostycznego, z rutyny diagnostycznej i terapeutycznej oraz wskazuje naukowe dowody na całożyciową szkodliwość systemy żetonowego i nagradzania materialnego za dobre zachowania dziecka, o katastrofalnych skutkach, wypaczenia jego rozwoju moralnego, z poważnymi konsekwencjami dla Rodziców. Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, jest praktycznym narzędziem dla wszystkich Rodziców, którym zależy na zdrowiu dziecka i na świadomym wychowaniu oraz rozwoju jego talentu, dziecko w normie rozwojowej, z deficytami, czy dziecko o mistrzowskich predyspozycjach, potrzebuje Rodzica, który wie czym jest rozwój i zachowanie oraz potrafi tworzyć środowisko wychowawcze o bardzo wysokim kapitale kulturowym. Dziecko wychowane przez kompetentnego rodzica, rozwinie swoje mistrzowskie zdolności. Szkolenie rozwija kompetencje, które są fundamentem dla świadomego rodzicielstwa.
Szybka płatność BLIK na numer telefonu 518-089-032 - wpisz - 5, cena 1011,00 zł
Dane druku: interlinia 1p. wielkość czcionki 11 pkt.
Wysyłka: szkolenie kupione do godz. 16.00 wysyłane jest tego samego dnia, kupione po 16.00 wysyłane jest w dniu następnym z wyłączeniem dni wolnych od pracy
Szacowany czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych, zależnie od firmy przewozowej
Metoda płatności: Przelewy 24 lub BLIK na numer telefonu 518-089-032 - dowiedz się więcej o metodach płatności
Certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany jest wraz z materiałami szkoleniowymi
Szkolenia zdrowy rozwój dziecka
telefon: 518-089-032
email: akson@agnieszkakozdron.pl
rejestracja
poniedziałek - piątek 09.00 - 19.00