Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka

profesjonalne szkolenie z certyfikatem

Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka geny zdrowy mózg neurogeneza zasady działania systemów mózgowych skąd się bierze zachowanie kora szara rozwój

METODA AKSON

 

 

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka

Zasady torowania neuronalnego korzystnych zachowań u dzieci

 

 

 

 

 

 

 

www.agnieszkakozdron.pl

cena 1 000,00 zł 

 

profesjonalne szkolenie z certyfikatem 

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Zasady torowania neuronalnego korzystnych zachowań u dzieci

 

 

 213 strony

 

wysyłka 11,00 zł

 

KOD  do BLIK'A - 5

 

Kontynuuj zakupy ⟶

NOWE KOMPETENCJE - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Zasady torowania neuronalnego korzystnych zachowań u dzieci


 

  1. Praktyczne umiejętności wygaszania zachowań nieporządanych

  2. Aktywowanie bezpiecznego przywiązania u dziecka

  3. Praktyczne umiejętności aktywowania neurogenezy dla nowych korzystnych zachowań

  4. Praktyczne umiejętności kompensowania deficytów rozwojowych

  5. Praktyczne umiejętności wzmocnienia potencjału rozwojowego dziecka

  6. Praktyczne umiejętności tworzenia warunków dla rozwoju inteligencji

  7. Praktyczne umiejętności wspierania dziecka na każdym etapie życia adekwatnie do potrzeb

  8. Rozwijanie w dziecku umiejętności rozwiązywania w konstruktywny sposób problemów

  9. Dbanie o własna rodzinę, partnerstwo i dziecko, blokowanie intruzywnych krewnych czy obcych

  10. Nawiązanie konstruktywnej współpracy między środowiskiem edukacyjnym a rodziną 

  11. Umiejętności adekwatnego zaspokojenia potrzeb rozwojowych dziecka wybitnie zdolnego, dziecka w normie rozwojowej, dziecka z deficytami rozwojowymi

  12. Wzmocnienie autorytetu rodzicielskiego

  13. Zarządzanie nowymi technologiami

  14. Rozwijanie inteligencji sensorycznej i woli stanowienia o sobie

 

 

W dawnych wierzeniach, często wspomina się o intruzywności mentalnej, o złamaniu zapory w psychice człowieka, o złamaniu jego woli. Mechanizm ten stosuje wiele grup przestępczych a nawet systemy społeczne, paradoksalnie mechanizm ten stosują wobec dziecka rodzice, gdy dążą do tego by dziecko poczuło się bezradne, wtedy jest uległe, rodzice dążą do tego by dziecko straciło wolę, nadzieję i wiarę w możliwość samodzielnego zaspokojenia potrzeb, a przede wszystkim by było posłuszne i by rozwinęło model myślowy iż tylko przez rodzinę będzie mogło zaspokoić swoje potrzeby życiowe, a to jest największe kłamstwo i najpoważniejsza blokada rozwoju zdrowej autonomicznej tożsamości dziecka. Ta intruzywność mentalna odpowiada za nieuświadomione patologiczne posłuszeństwo potencjalnemu agresorowi – nie ma nic zdrowego, w tym, że dziecko jest grzeczne i posłusznie słucha rodzica, przywódcy czy nauczyciela. Mistrzowskie kompetencje rozwijają dzieci o silnej wolnej woli, myślące, krytyczne, autonomiczne, samodzielne, którym Rodzice gwarantują poczucie bezpieczeństwa oraz warunki do rozwoju ich własnej indywidualnej tożsamości. Obecnie niszczy się mózgi dzieciom, nowymi technologiami, dzieci w okresie krytycznym, nie rozwijają koniecznych umiejętności stając się istotami zewnętrz sterowalnymi, bez zdolności do myślenia, refleksji, zanika inteligencja, którą poprzednie pokolenia rozwijały w kreatywny twórczy sposób. Dzieci nie potrafią myśleć, tym samym ludzie, którzy dysponują umiejętnościami zewnętrznego wdrukowywania modeli myślowych korzystnych dla grup wpływu, socjalizują dzieci na ludzi niewolnych. Zagrożenia dla współcześnie żyjących dzieci są innej natury, ale jest to ten sam mechanizm zniewalania umysłowego i kodowania w genach nieuświadomionego patologicznego posłuszeństwa. Dzieckiem, które umie myśleć, żaden człowiek nie jest w stanie sterować. Każdy Rodzic, który szczerze kocha dziecko i jest zainteresowany jego zdrowym rozwojem powinien wiedzieć czym jest zachowanie, jak powstaje i jak rozwinąć w dziecku umiejętność zarządzania sobą, przy wysokiej odporności w psychice przez intruzywnością innych. 

Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Zasady torowania neuronalnego korzystnych zachowań u dzieci


 

Moduł I. Bilans rozwoju motorycznego, emocjonalnego, mowy, społecznego dziecka do lat 6

 

  1. Dziecko w normie rozwojowej

  2. Dziecko o wyjątkowych zdolnościach uwarunkowanych genetycznie lub predestynujących do rozwoju danej wybiórczej mistrzowskiej zdolności

  3. Dziecko z podejrzeniem deficytów rozwojowych lub manifestujące trudne zachowania

  4. Okresy krytyczne rozwoju społecznego, mowy, motorycznego i widzenia dziecka

 

 

Moduł II. Zachowanie – torowanie neuronalne korzystnych wzorów zachowań

 

  1. Zasady działania systemów mózgowych

  2. Komunikacja, narzędzie do kodowania korzystnych wzorów zachowania

  3. Wpływ osobistych doświadczeń dziecka na nieuświadomione kodowanie reakcji w systemach mózgowych

  4. Wpływ modelowania na rozwój struktur mózgowych dziecka

  5. Rola obserwacji w kodowaniu reakcji

  6. Rozwijanie, wzmacnianie i aktywowanie kory szarej dziecka

  7. Samodzielne torowanie ścieżki neuronalnej dla nowego wzoru zachowania, schemat aktywowania neurogenezy w korze szarej dziecka

  8. Kodowanie neuronalne nowego zachowania w systemach mózgowych dziecka

  9. Integracja sensoryczna i jej rola w aktywowaniu neurogenezy

  10. Prawidłowy rozwój dziecka w ujęciu praktycznym

  11. Doskonalenie wzorców ruchowych

  12. Doskonalenie koncentracji i uwagi

  13. Rozwijanie inteligencji

  14. Rozwój kompetencji emocjonalnych

  15. Rozwój inteligencji społecznej

  16. Kodowanie neuronalne reakcji w pamięci genetycznej i systemach mózgowych, poza świadomą uwagą dziecka

  17. Samodzielne włączanie i wyłączanie genów w procesie wychowywania dziecka, zarządzanie schematami interakcji, zakodowanymi w genach

  18. Czynniki, które aktywują zaburzenia rozwojowe, odpowiadające za trudne zachowania dziecka

  19. Wpływ bodźców lękowych i zagrażających na rozwój mózgu dziecka, kodowanie neuronalne patologicznego posłuszeństwa

  20. Komunikacja jako narzędzie do kodowania w systemach mózgowych ograniczeń i blokad rozwoju

 

 

Moduł III. Stymulowanie potencjału rozwojowego dziecku do lat 6

 

  1. Stymulowanie rozwoju psychofizycznego dziecka w okresie ciąży

  2. Stan umysłowy ciężarnej i jego wpływ na rozwój mózgu dziecka

  3. Rola partnera kobiety ciężarnej, w aktywowaniu zdrowia prawidłowego rozwoju dziecka w okresie ciąży

  4. Wpływ pozytywnych emocji na prawidłowy rozwój dziecka

  5. Intencjonalne wspieranie rozwoju noworodka

  6. Skuteczne sposoby na ukojenie płaczu noworodka i niemowlęcia

  7. Genetyczna pamięć rodzinnych schematów interakcji (engramy) i ich wpływ na rozwój i zachowanie dziecka

  8. Intruzywność krewnych i ich wpływ na kodowanie w dziecku niekorzystnych wzorów reakcji

  9. Doświadczenia wzmacniające zdrowy rozwój dziecka

  10. Realizowanie ról ojca i matki, w odniesieniu do zdrowych wzorów opieki i wychowania, wzmocnienie etycznego autorytetu rodzicielskiego

  11. Wspieranie rozwoju dziecka w edukacji formalnej

  12. Weryfikacja funkcjonalności kodów kulturowych w zakresie tworzenia korzystnych metod wychowawczych

 

słowa kluczowe: Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka geny zdrowy mózg neurogeneza zasady działania systemów mózgowych skąd się bierze zachowanie kora szara rozwój

Pixbay, Niesamowite darmowe obrazy (pixabay.com)

OPIS


 

Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka przygotowane zostało dla Rodziców i tych Specjalistów którym na prawdę zależy na zdrowiu dziecka oraz na szybkim i skutecznym kompensowaniu wszystkich deficytów rozwojowych, przy aktywnym udziale Rodziców. Zasady torowania neuronalnego korzystnych zachowań u dzieci powinny być znane Rodzicom, bo to od nich i ich biograficznych doświadczeń, zależy to jak dziecko się zachowuje. Szkolenie umożliwia zrozumienie czym jest zachowanie, skąd się biorą trudne zachowania dziecka, jak natychmiast aktywować neurogenezę dla nowych korzystnych zachowań. Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, jest wynikiem 18 lat doświadczenia zawodowego, związanego z rzeczywistym przywróceniem utraconych w wyniku uszkodzenia mózgu umiejętności. Znajomość zasad wyzwala z wyniszczającego lęku o zdrowie i przyszłość dziecka, dzięki czemu można skutecznie, trwale dla dobra dziecka i rodziny, radyklanie zmienić geny dziecka, ścieżki w mózgu, jego myślenie i wzory zachowania. Każdy Rodzic powinien wiedzieć jak powstaje zachowanie, jak wygaszać zachowania nieprawidłowe i jak kodować w genach nowe zachowania. Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, wskazuje też na zagrożenia, wynikające z błędnego procesu diagnostycznego, z rutyny diagnostycznej i terapeutycznej oraz wskazuje naukowe dowody na całożyciową szkodliwość systemy żetonowego i nagradzania materialnego za dobre zachowania dziecka, o katastrofalnych skutkach, wypaczenia jego rozwoju moralnego, z poważnymi konsekwencjami dla Rodziców. Szkolenie Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, jest praktycznym narzędziem dla wszystkich Rodziców, którym zależy na zdrowiu dziecka i na świadomym wychowaniu oraz rozwoju jego talentu, dziecko w normie rozwojowej, z deficytami, czy dziecko o mistrzowskich predyspozycjach, potrzebuje Rodzica, który wie czym jest rozwój i zachowanie oraz potrafi tworzyć środowisko wychowawcze o bardzo wysokim kapitale kulturowym. Dziecko wychowane przez kompetentnego rodzica, rozwinie swoje mistrzowskie zdolności. Szkolenie rozwija kompetencje, które są fundamentem dla świadomego rodzicielstwa. 

 

 

 

 

 

SZCZEGÓŁY 


 

Szybka płatność BLIK na numer telefonu 518-089-032 - wpisz - 5, cena 1011,00 zł 

Format: wydruk papierowy typu ofertówka A4

Druk/ copyright: 2025

Liczba stron: 213

Dane druku: interlinia 1p. wielkość czcionki 11 pkt. 

Dostawa: na wskazany adres do doręczeń, firma kurierska

Wysyłka: szkolenie kupione do godz. 16.00 wysyłane jest tego samego dnia, kupione po 16.00 wysyłane jest w dniu następnym z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Szacowany czas dostawy: od 1 do 3 dni roboczych, zależnie od firmy przewozowej

Metoda płatności: Przelewy 24 lub BLIK na numer telefonu 518-089-032 - dowiedz się więcej o metodach płatności 

Certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany jest wraz z materiałami szkoleniowymi 

jak rozwinąć talent jak realizować marzenia jak osiągnąć sukces talent nowe umiejętności blokady w rozwoju talentu rozwój motywacja intencja pragnienie