4. Płatności, wyciąg z Regulaminu zgodnie z § 5. PŁATNOŚCI, w zakresie płatności za usługi:
Realizacja płatności za wybrane usługi może być zrealizowana BLIK'iem, metodą szybkich płatności przez platformę płatniczą Przelewy 24, przelewem tradycyjnym:
BLIK na numer telefonu 518-089-032, należy podać imię, nazwisko, nazwę wybranej usługi, można użyć indywidualnie przypisanego do każdej usługi kodu – zwanego dalej - KOD do BLIK’A. Po zrealizowaniu usługi Klient, proszony jest o sms z danymi potrzebnymi do wystawienia rachunku
Przelewy24 - podczas formalizacji zakupu w narzędziu KOSZYK należy wybrać opcję Przelewy24, formalizacja zakupu dokonuje się zgodnie ze standardami platformy płatniczej, rachunek za zrealizowaną usługę zostanie wystawiony na podstawie danych przekazanych w Formularzu zamówień
Przelew tradycyjny - podczas formalizacji zakupu w narzędziu KOSZYK należy wybrać opcję Przelew tradycyjny, po dokonaniu zamówienia, na adres email Klienta / Użytkownika wysyłana jest informacja dotycząca danych do przelewu, realizacja usługi następuje po uznaniu rachunku Sprzedawcy, rachunek za zrealizowaną usługę zostanie wystawiony na podstawie danych przekazanych w Formularzu zamówień
Na stronie agnieszkakozdron.pl w zakładce SKLEP oraz na poszczególnych stronach usług, przedstawiony jest aktualny wykaz cen za oferowane usługi.
Opłata za usługi może zostać zrealizowana przez PRZELEWY 24, szybkimi płatnościami lub przelewem bankowym, przekazem pocztowym, BLIK’iem lub osobiście.
Przy płatności BLIK'iem na numer telefonu 518-089-032 do ceny szkoleń należy dodać koszt wysyłki 11,00 zł
Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z całym Regulaminem Sklepu, kliknij tutaj ⟶
W serwisie „agnieszkakozdron.pl” znajdą Państwo następujące usługi: konsultacje i szkolenia. Usługi te realizowane są stacjonarnie, telefonicznie, on-line.
1. Zamawianie usług stacjonarnych: konsultacji, szkoleń
Konsultacje i szkolenia można zamawiać od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 17.00:
dzwoniąc na numer telefonu: 518-089-032
pisząc na adres email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl
wysyłając informację korzystając z Formularza kontaktowego, znajdującego się w zakładce SKLEP
2. Zamawianie indywidualnego / grupowego szkolenia stacjonarnego
Podczas rozmowy telefonicznej, ustalany jest:
indywidualny zakres szkolenia, adekwatny do potrzeb Zamawiającego
czas
cena
liczba osób
miejsce
godzina
Po uzgodnieniu szczegółów zamówienia Klient otrzymuje na adres email, potwierdzenie warunków Zamówienia wraz z ustaleniami. Klient zobowiązany jest odesłać na adres email, podpisany dokument Zamówienia oraz Oświadczenie, co jest równoznaczne z akceptacją wcześniejszych ustaleń. Szkolenie stacjonarne realizowane jest zgodnie z ustaleniami.
3. Zamawianie szkolenia
Na stronie agnieszkakozdron.pl, Klient może dokonać wyboru szkolenia, po zapoznaniu się z zakresem szkolenia Klient podejmuje decyzję o jego zakupie. Przed formalizacją zakupu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem. Szkolenia, oferowane są w dwóch wariantach:
Szkolenie + wdrożenie z konsultantem
Organizacja szkolenia z konsultantem, polega na dostarczeniu szkolenia w wersji papierowej na wskazany adres do doręczeń po ich opłaceniu. Klient po odebraniu szkolenia od przewoźnika licząc od dnia odebrania, ma 7 dni, by telefonicznie umówić się na konsultację. Przy każdym szkoleniu z wdrożeniem, wskazany jest czas wdrożenia z konsultantem obejmujący przedział czasowy od 1h do 3h. Wdrożenie z konsultantem dotyczy wyłącznie wybranych szkoleń. Klient ma 7 dni na zamówienie konsultacji. Jeżeli Klient nie zarezerwuje terminu wdrożenia, telefonicznie dzwoniąc na numer 518-089-032, konsultacja przepada, a szkolenie uznaje się za zrealizowane w całości. Brak zrealizowania wdrożenia, z winy leżącej po stronie Klienta, z uwagi na brak umówienia terminu, nie podlega reklamacji ani nie jest podstawą do żądania zwrotu pieniędzy za szkolenie w całości lub części. Klient może też zgłosić potrzebę kontaktu w celu ustalenia terminu konsultacji przez Formularz kontaktowy w zakładce SKLEP, także w terminie 7 dni od odebrania szkolenia, licząc od dnia, w którym fizycznie szkolenie zostało odebrane od przewoźnika. Realizacja konsultacji wdrożenia następuje zgodnie z datą ustaloną ze Sprzedającym, nie później jednak niż w terminie 30 dni od zakupu szkolenia. Każdorazowo szkolenie z konsultantem przy opisie szkolenia zawiera adnotację „+ wdrożenie z konsultantem”, z informacją dotyczącą czasu konsultacji.
Szkolenia bez wdrożenia
W serwisie agnieszkakozdron.pl, można kupić szkolenia bez wdrożenia. Szkolenie po jego opłaceniu wysyłane jest na wskazany adres do doręczeń. Jego odebranie od przewoźnika, przez Klienta równoznaczne jest ze zrealizowaniem szkolenia. Podlega ono prawom reklamacji. Takie szkolenia w swoim opisie nie posiadają adnotacji „+ wdrożenie z konsultantem”
Klient po dokonaniu zakupu otrzymuje informacje dotyczące zamówienia na adres email.
4. Zamawianie konsultacji telefonicznej
Klient po zapoznaniu się z ofertą, podejmuje decyzje o skorzystaniu z konsultacji.
Klient telefonicznie od 08.00 do 17.00 od poniedziałku do piątku lub przez Formularz kontaktowy, zgłasza potrzebę skorzystania z konsultacji.
Na wyraźnie oświadczenie woli Klienta o chęci skorzystania z konsultacji telefonicznej ustalane są szczegóły min.: czas, termin, zakres tematyczny.
Na adres email lub przez sms, Klient otrzymuje informację dotyczącą swojego Zamówienia wraz z Oświadczeniem. Klient potwierdza zamówienie własnoręcznym podpisem na Oświadczeniu. Podpisane własnoręcznie Oświadczenie w formie scanu lub zdjęcia musi zostać odesłane na adres email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl lub sms-em na numer telefonu 518-089-032. Brak Oświadczenia skutkuje brakiem możliwości zrealizowania konsultacji.
Najpóźniej 1 dzień, przed rozpoczęciem konsultacji Klient ma obowiązek uregulować płatność za usługę metodą szybkich płatności, przelewem tradycyjnym, BLIK'iem korzystając z narzędzia koszyk, w zakładce Sklep. Wykonanie przelewu metodą szybkich płatności przed samą godziną konsultacji lub przelewem tradycyjnym, może uniemożliwić, opóźnić czas jej realizacji oraz przyczynić się do skrócenia czasu jej realizacji, z winy leżącej po stronie Klienta.
Czas konsultacji telefonicznej 1 sesja - 1 h lub wielokrotność.
W uzgodnionym terminie na koszt serwisu agnieszkakozdron.pl realizowana jest konsultacja telefoniczna
5. Szybka pomoc od pierwszego telefonu - konsultacja telefoniczna
Klient po zapoznaniu się z ofertą, podejmuje decyzje o skorzystaniu z konsultacji.
Klient dzwoni na numer telefonu 518-089-032, przedstawiając swój problem, po uzyskaniu natychmiastowej informacji o możliwości zrealizowania konsultacji lub o braku możliwości jej zrealizowania, Klient dokonuje opłaty korzystając z BLIK'a, na numer telefonu 518-089-032 wpisując w tytule przelewu KOD konsultacji 1
Klient otrzymuje drogą email lub sms-em, treść Oświadczenia, które zobowiązany jest potwierdzić, odsyłając swoją zgodę sms'em lub drogą email.
Po dokonaniu płatności na koszt serwisu agnieszkakozdron,pl, realizowana jest 30 minutowa konsultacja
Zakres natychmiastowej pomocy od pierwszego telefonu, możliwy jest do zrealizowania, wtedy gdy nie są obsługiwani inni umówieni Klienci.
6. Zakup treści cyfrowych
Treści cyfrowe najważniejsze informacje
W serwisie www.agnieszkakozdron.pl znajdują się treści cyfrowe: TESTY, przeznaczone wyłącznie do osobistego użytku, do odczytania na wszystkich urządzeniach elektronicznych, które mogą odczytywać format .pdf.
Treści cyfrowe, procedura zamawiania
Klient po zapoznaniu się z ofertą treści cyfrowych, znajdujących się w zakładce SKLEP, i w zakładce TESTY ma możliwość wyboru interesującej go usługi
Klient po zapoznaniu się z opisem treści cyfrowej, zobowiązany jest przed zakupem zapoznać się z Regulaminem
Klient zamawia treść cyfrową przez dodanie produktu za pośrednictwem narzędzia Koszyka, nie jest to równoznaczne z jego zakupem.
Klient formalizuje zakup treści cyfrowej, dokonując opłaty korzystając z platformy Przelewy 24.
Natychmiast po opłaceniu generowany jest na adres email Klienta, link do treści cyfrowej, na wskazany w formularzu zakupu KOSZYKU adres email.
Klient po otrzymaniu emaila, powinien zapisać plik z treścią cyfrową na swoim urządzeniu końcowym.
Przez okres 14 dni link z treścią cyfrową jest aktywny i można wielokrotnie na różnych urządzeniach ściągać plik dowolną ilość razy.
Po okresie 14 dni link do treści cyfrowych jest nieaktywny.
Treści cyfrowa – format
Treści cyfrowe zapisane są w formacie PDF - powszechnie stosowany format pliku, stworzony przez firmę Adobe. Plik można otworzyć za pośrednictwem programu Adobe Acrobat Reader https://get.adobe.com/pl/reader/, przed zakupem należy zainstalować program na urządzeniu docelowym. Treści cyfrowe zapisane w formacie .pdf, zachowują stały format dokumentu. Uwaga: przed zakupem treści cyfrowych należy sprawdzić, czy na urządzeniu Klienta jest zainstalowany program Adobe Acrobat Reader. Brak możliwości otworzenia treści cyfrowej, gdy Klient nie zainstaluje programu Adobe Acrobat Reader na swoim komputerze nie może być podstawą reklamacji.
Treści cyfrowe - zabezpieczenie plików
Szyfrowanie – pliki .pdf zostały zabezpieczone przed nielegalnym kopiowaniem treści, do szyfrowania został użyty system PDF FACTORY PRO, służący do zabezpieczania plików elektronicznych. Klient może swobodnie korzystać z treści cyfrowych, szyfrowanie programem PDF FACTORY PRO, nie wymaga dodatkowej instalacji programu do odczytania pliku.
Treści cyfrowe - dostępność
Po zakupie treści cyfrowych i ich opłaceniu szybkimi przelewami za pośrednictwem platformy Przelewy 24, automatycznie generowany jest link pod którym znajduje się plik z kupioną usługą. Klient powinien pobrać treść cyfrową, klikając w link i zapisując ją na swoim urządzeniu końcowym. Przez okres 14 dni, link z treścią cyfrową jest aktywny, w sytuacji skasowania linku, braku możliwości odtworzenia, Klient może poprosić o ponowny dostęp do treści cyfrowej, także w ciągu 14 dni, podając numer zamówienia. Po tym terminie, nie ma możliwości ponownego otrzymania linku do treści cyfrowej.
Treści cyfrowe – drukowanie
Wszystkie treści cyfrowe można drukować.
Treści cyfrowe - zwroty i reklamacje, wyciąg z Regulaminu:
„Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje art. 38 pkt 9) i 10) Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U. z 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2023 poz. 2759), gdy przedmiotem świadczenia są treści cyfrowe lub dostarczone periodyki, dzienniki, czasopisma z wyjątkiem prenumeraty.
Zgodnie z art. 43n , pkt 3), (Dz. U. z 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2023 poz. 2759) prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny."
OBSŁUGA KLIENTA
KOMPETENCJE
telefon: 518-089-032
email: kompetencje@agnieszkakozdron.pl
rejestracja
poniedziałek - piątek 8.00 - 17.00
realizacja konsultacji w umówionym terminie