Brak wiedzy o rozwoju człowieka w zakresie kodowania schematów reagowania w systemach mózgowych sprawia iż rodzice i specjaliści nieświadomie wzmacniają reakcje nieprawidłowe, zamiast je wygaszać. Wyłącznie świadomość jak działa mózg, aktywuje realne zarządzanie rozwojem dziecka i własnym. Mózg uczy się w schematyczny sposób, poznanie tych zasad, czyni Rodzica kompetentnym, sprawczym i skutecznym, niejednokrotnie wyzwalając z zajęć terapeutycznych o niskiej skuteczności, a co gorsza aktywujących rozwojowy regres.
Neurotechnika to skuteczne narzędzie do zrozumienia zasad działania systemów mózgowych w odniesieniu do:
biologii zachowań
procesów umysłowych
kategorii pojęciowych
aspektu emocjonalnego
aspekty wykonawczego
Dorosły, który rozumie zasady kodowania świadomie i poza świadomą uwagą schematów zachowania, może skutecznie aktywować mistrzowskie kompetencje w sobie i dziecku
Powszechny brak wiedzy o rozwoju człowieka, przyczynia się do tego iż nastolatek reaguje zgodnie ze schematami interakcji, które stanowią jego pamięć genetyczną, stąd duża ilość napięć i konfliktów. Polskie kody kulturowe, religijne, rodzinne i polityczne rzutują na samoczynne wyzwalanie reakcji przez nastolatka, który nie rozumie swoich zachowań ani reakcji, dokładnie tak samo jak jego rodzice. Zrozumienie czym jest engram ślad pamięciowy wszystkich zachowań religijnych, kulturowych, rodzinnych, pozwala aktywować w nastolatku pełen potencjał genetyczny korzyści wynikający z pamięci kompetencji już wykształconych w rodzinie, umożliwiając rozwój indywidualnej tożsamości JA i kodując ją w systemach mózgowych młodego człowieka.
Pomocą w rozwoju neuronalnej tożsamości JA jest wiedza dotycząca mapowania w mózgu i genach informacji
Zdrowy rozwój dziecka od poczęcia zależy od jakości opieki sprawowanej przez znaczących dorosłych. Jakość doświadczeń oraz adekwatne do potrzeb dziecka kreowanie mu zabaw, zajęć, aktywności, tworzy solidny, zdrowy neuronalny fundament dla tożsamości osoby. Terapia pedagogiczna online dla dzieci, to praktyczne wskazów i narzędzia dzięki którym dorośli adekwatnie do kamieni milowych w rozwoju tworzyć będą rozwojowe doświadczenia dziecku.
Terapia pedagogiczna online, w jednym pliku zyskujesz:
Rozwój wielorakich inteligencji u dzieci młodszych pozwala już w okresie dzieciństwa kodować w pamięci kory szarej umiejętności dzięki którym dziecko w dorosłości skutecznie realizować będzie swoje cele. Każda kompetencja doskonalona w aktywnościach i zabawach, przy zaistnieniu warunków dla aktywowania neurogenezy rozbudowuje korzystne wzory sieci połączeń w mózgu, umożliwiając dziecku na późniejszym etapie życia wybór i skuteczną realizację celów, wyzwalając z życia według autobiograficznej rodzinnej roli