4. Płatności, wyciąg z Regulaminu zgodnie z § 5. PŁATNOŚCI, w zakresie płatności za usługi:

 

 

Realizacja płatności za wybrane usługi może być zrealizowana BLIK'iem, metodą szybkich płatności przez platformę płatniczą Przelewy 24, przelewem tradycyjnym:

 

  • BLIK na numer telefonu 518-089-032, należy podać indywidualnie przypisanego do każdej usługi kod – zwanego dalej - KOD do BLIK’A. 

  • Przelewy24 - podczas formalizacji zakupu w narzędziu KOSZYK należy wybrać opcję Przelewy24, formalizacja zakupu dokonuje się zgodnie ze standardami platformy płatniczej, rachunek za zrealizowaną usługę zostanie wystawiony na podstawie danych przekazanych w Formularzu zamówień

  • Przelew tradycyjny - podczas formalizacji zakupu w narzędziu KOSZYK należy wybrać opcję Przelew tradycyjny, po dokonaniu zamówienia, na adres email Klienta / Użytkownika wysyłana jest informacja dotycząca danych do przelewu, realizacja usługi następuje po uznaniu rachunku Sprzedawcy, rachunek za zrealizowaną usługę zostanie wystawiony na podstawie danych przekazanych w Formularzu zamówień

 

  1. Na stronie agnieszkakozdron.pl w zakładce SKLEP oraz na poszczególnych stronach usług, przedstawiony jest aktualny wykaz cen za oferowane usługi.

  2. Opłata za usługi może zostać zrealizowana przez PRZELEWY 24, szybkimi płatnościami lub przelewem bankowym, przekazem pocztowym, BLIK’iem lub osobiście.

  3. Przy płatności BLIK'iem na numer telefonu 518-089-032 do ceny szkoleń należy dodać koszt wysyłki 11,00 zł 

 

Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z całym Regulaminem Sklepu, kliknij tutaj  ⟶

powrót do Sklepu  ⟶

 

1. Zamawianie usług stacjonarnych: konsultacji, szkoleń, poradników

 

Konsultacje i szkolenia, poradniki można zamawiać od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 18.00:

 

 

 

2. Zamawianie indywidualnego / grupowego szkolenia stacjonarnego

 

Podczas rozmowy telefonicznej, ustalany jest:

 

  • indywidualny zakres szkolenia, adekwatny do potrzeb Zamawiającego

  • czas

  • cena

  • liczba osób

  • miejsce

  • godzina

 

Po uzgodnieniu szczegółów zamówienia Klient otrzymuje na adres email, potwierdzenie warunków Zamówienia wraz z ustaleniami. Klient zobowiązany jest odesłać na adres email, podpisany dokument Zamówienia oraz Oświadczenie, co jest równoznaczne z akceptacją wcześniejszych ustaleń.  Szkolenie stacjonarne realizowane jest zgodnie z ustaleniami. 

 

 

3. Zamawianie szkolenia

 

  • Na stronie agnieszkakozdron.pl, Klient może dokonać wyboru szkolenia, po zapoznaniu się z zakresem szkolenia Klient podejmuje decyzję o jego zakupie. Przed formalizacją zakupu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem.

 

  • Szkolenie po jego opłaceniu wysyłane jest na wskazany adres do doręczeń. Jego odebranie od przewoźnika, przez Klienta równoznaczne jest ze zrealizowaniem szkolenia. Podlega ono prawom reklamacji. 

 

  • Klient po dokonaniu zakupu otrzymuje  informacje dotyczące zamówienia na adres email.

 

  • Po zrealizowaniu szkolenia, wysyłany jest rachunek za usługę. 

 

 

4. Zamawianie konsultacji telefonicznej 

 

  1. Klient po zapoznaniu się z ofertą, podejmuje decyzje o skorzystaniu z konsultacji.

  2. Klient telefonicznie od 09.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku lub przez Formularz kontaktowy, zgłasza potrzebę skorzystania z konsultacji.

  3. Na wyraźnie oświadczenie woli Klienta o chęci skorzystania z konsultacji telefonicznej ustalane są szczegóły min.: czas, termin, zakres tematyczny.

  4. Na adres email lub przez sms, Klient otrzymuje informację dotyczącą swojego Zamówienia wraz z Oświadczeniem. Klient potwierdza zamówienie własnoręcznym podpisem na Oświadczeniu. Podpisane własnoręcznie Oświadczenie w formie scanu lub zdjęcia musi zostać odesłane na adres email: akson@agnieszkakozdron.pl lub sms-em na numer telefonu 518-089-032. Brak Oświadczenia skutkuje brakiem możliwości zrealizowania konsultacji.

  5. Najpóźniej 1 dzień, przed rozpoczęciem konsultacji Klient ma obowiązek uregulować płatność za usługę metodą szybkich płatności, przelewem tradycyjnym, BLIK'iem korzystając z narzędzia koszyk, w zakładce Sklep. Wykonanie przelewu metodą szybkich płatności przed samą godziną konsultacji lub przelewem tradycyjnym, może uniemożliwić, opóźnić czas jej realizacji oraz przyczynić się do skrócenia czasu jej realizacji, z winy leżącej po stronie Klienta.

  6. Czas konsultacji telefonicznej 1 sesja - 1 h lub wielokrotność.

  7. W uzgodnionym terminie na koszt serwisu agnieszkakozdron.pl realizowana jest konsultacja telefoniczna

 

 

5. Szybka pomoc od pierwszego telefonu - konsultacja telefoniczna

 

  1. Klient po zapoznaniu się z ofertą, podejmuje decyzje o skorzystaniu z konsultacji.

  2. Klient dzwoni na numer telefonu 518-089-032, przedstawiając swój problem, po uzyskaniu natychmiastowej informacji o możliwości zrealizowania konsultacji lub o braku możliwości jej zrealizowania, Klient dokonuje opłaty korzystając z BLIK'a, na numer telefonu 518-089-032 wpisując w tytule przelewu KOD konsultacji 1

  3. Klient otrzymuje drogą email lub sms-em, treść Oświadczenia, które zobowiązany jest potwierdzić, odsyłając swoją zgodę sms'em lub drogą email.

  4. Po dokonaniu płatności na koszt serwisu agnieszkakozdron,pl, realizowana jest 30 minutowa konsultacja

  5. Zakres natychmiastowej pomocy od pierwszego telefonu, możliwy jest do zrealizowania, wtedy gdy nie są obsługiwani inni umówieni Klienci. 

OBSŁUGA KLIENTA

Neurotechnika zmiana schematów zachowania zdrowy mózg geny engramy neurokonstrukcja reakcji konsultacja  szkolenia zarządzanie mózgiem kompetencje personalne