aktywowanie neurogenezy dla nowych korzystnych schematów zachowania
zarządzanie systemami mózgowymi, wygaszanie reakcji wzbudzanych samoczynnie przez mózg gadzi, wzmacnianie roli kory szarej
aktywowanie neurogenezy w kobiecie, mężczyźnie i dziecku dla nowych schematów interakcyjnych i nowych schematów zachowania
proces neuronalnej reorganizacji wzorów sieci połączeń w mózgu dziecka, może dokonać się wyłącznie wtedy, gdy taki sam proces przejdą rodzice, kilkanaście lat w których świadomie tworzy się nowe doświadczenia, trwale zmienia mózg, myślenie i schematy zachowania
Szkolenia zespół Aspergera koncentruje się na trzech aspektach zmian neuronalnych: zmiana przepływu informacji w systemach mózgowych, przez wygaszanie nad reaktywności mózgu gadziego, odpowiadającego za wzbudzanie wcześniejszych wzorów zachowania, engramów schematów reakcji rodziców lub dziadków, a nawet dalszych krewnych, aktywizowanie kory szarej, przez tworzenie wysokiej jakości rozwojowych doświadczeń. Szkolenie zespół Aspergera koncentruje się na pracy z całym systemem rodzinnym, przez rozwój kompetencji rodzicielskich oraz wygaszanie aspołecznych reakcji dziecka dzięki świadomości pamięci autobiograficznej, odpowiedzialnej za te reakcje.
rozwój zdrowej silnej tożsamości JA kobiety matki i mężczyzny ojca, przez uporządkowanie wzorów sieci neuronowych w ich systemach mózgowych
aktywowanie procesu zmiany społecznego stereotypu, blokującego neurogenezę w dziecku, celem wyzwolenia rodziców i dziecka z pętli wielopokoleniowych rodzinnych traum
Szkolenie zespół Aspergera pozwala zrozumieć iż engramy rodzinnych schematów zachowania, engramy schematów interakcyjnych oraz samoczynnie wzbudzane reakcje przez mózgi kobiety, mężczyzny i dziecka, blokują neurogenezę. Mózg jest plastyczny przez całe życie, stąd biologicznie jest gotowy dla stworzenia zupełnie nowych wzorów sieci połączeń neuronalnych - jednak by proces ten został zainicjowany Rodzice muszą wiedzieć dlaczego dziecko zachowuje się tak, a nie inaczej!
Ostrzeżenie!!!
Proszę bardzo uważać na terapie stosujące systemy żetonowe i prezenty za dobre zachowania, to wypacza rozwój kory szarej i uniemożliwia zdrowe funkcjonowanie dziecka w wieku nastoletnim i dorosłości. Zdrowych dzieci nie nagradza się za zdrowe schematy zachowania, mózg uczy się bardzo szybko iż za zachowania społeczne należy się nagroda, dziecko socjalizowane przez nagrody rzeczowe czy kary fizyczne, przyswoi te reakcje i oczekiwać będzie w dorosłości powtórzenia schematu, samo nieustannie żyjąc w pętli ograniczonej liczby schematów.