słowa kluczowe: Szkolenie zespół Aspergera neurogeneza reakcje mózgu gadziego walcz ciekaj nieruchomiej destabilizacja systemów mózgowych nowe modele myślowe schematy reakcji

Pixbay, Niesamowite darmowe obrazy (pixabay.com)

WYNIIK

aktywowanie neurogenezy dla nowych korzystnych schematów zachowania

 

zarządzanie systemami mózgowymi, wygaszanie reakcji wzbudzanych samoczynnie przez mózg gadzi, wzmacnianie roli kory szarej 

 

aktywowanie neurogenezy w kobiecie, mężczyźnie i dziecku dla nowych schematów interakcyjnych i nowych schematów zachowania

 

proces neuronalnej reorganizacji wzorów sieci połączeń w mózgu dziecka, może dokonać się wyłącznie wtedy, gdy taki sam proces przejdą rodzice, kilkanaście lat w których świadomie tworzy się nowe doświadczenia, trwale zmienia mózg, myślenie i schematy zachowania 

rozwijanie kompetencji personalnych w dziecku

tworzenie doświadczeń "nakładkowych" w miejsce traum rodzinnych

doskonalenie procesów neuropoznawczych, wzmacnianie siły kory szarej

prawidłowe kodowanie reakcji: walcz, uciekaj, nieruchomiej w mózgu gadzim

blokowanie engramów mechanizmów obronnych ojca i matki, które uzewnętrznia dziecko

blokowanie engramów reakcji biograficznych

Szkolenie zespół Aspergera

 

Aktywowanie neurogenezy dla nowych schematów zachowania

Szkolenie zespół Aspergera neurogeneza reakcje mózgu gadziego walcz ciekaj nieruchomiej destabilizacja systemów mózgowych nowe modele myślowe schematy reakcji

Aspekt wykonawczy, przerwanie pętli ograniczonych schematów zachowania:

  • tworzenie intencjonalne doświadczeń o charakterze kompensujących w odniesieniu do źródła traum odpowiedzialnych za destabilizację systemów mózgowych dziecka

  • intencjonalne kreowanie doświadczeń rozwijających kompetencje zgodnie z etapami rozwoju typowymi dla normy rozwojowej

  • tworzenie zabaw, zajęć, aktywności i projektów wzmacniających siłę działania kory szarej

  • wzmacnianie w rodzicach dziecka zdrowia na poziomie biologicznym, umysłowym i wykonawczym

Szkolenie zespół Aspergera neurogeneza reakcje mózgu gadziego walcz ciekaj nieruchomiej destabilizacja systemów mózgowych nowe modele myślowe schematy reakcji

Doskonalenie procesów neuropoznawczych:

  • odrzucenie społecznych kodów kulturowych dla kategorii pojęciowej "niepełnosprawność"

  • tworzenie nowych modeli myślowych dotyczących tożsamości JA kobiety matki i mężczyzny ojca

  • porządkowanie schematów interakcyjnych w systemach rodzinnych

  • wzmocnienie autorytetu dorosłych przez zmianę modeli myślowych z rodzinnych na korzystne dla zdrowia dziecka

  • weryfikacja religijnych, kulturowych i społecznych modeli myślowych, blokujących neurogenezę 

Szkolenie zespół Aspergera neurogeneza reakcje mózgu gadziego walcz ciekaj nieruchomiej destabilizacja systemów mózgowych nowe modele myślowe schematy reakcji

Zmiany biologiczne:

  • neuroreorganizacja przepływu informacji s systemach mózgowych

  • neurorekonstrukcja tożsamości JA dziecka, kobiety i mężczyzny

  • neuroreorganizacja schematów interakcyjnych we wszystkich systemach mózgowych

  • porządkowanie reakcji w mózgu gadzim: walcz, uciekaj, nieruchomiej

  • prawidłowe kodowanie w systemach mózgowych kategorii pojęciowych 

  • aktywizowanie kory szarej

  • wygaszanie engramów mechanizmów obronnych zakodowanych przez ojca i matkę dziecka w okresie ich dzieciństwa

  • weryfikacja schematu reakcji mózgu na bodziec

Szkolenie zespół Aspergera neurogeneza reakcje mózgu gadziego walcz ciekaj nieruchomiej destabilizacja systemów mózgowych nowe modele myślowe schematy reakcji

Szkolenia z certyfikatem

Szkolenia zespół Aspergera

Szkolenie zespół Aspergera neurogeneza reakcje mózgu gadziego walcz ciekaj nieruchomiej destabilizacja systemów mózgowych nowe modele myślowe schematy reakcji Szkolenie zespół Aspergera


 

Szkolenia zespół Aspergera koncentruje się na trzech aspektach zmian neuronalnych: zmiana przepływu informacji w systemach mózgowych, przez wygaszanie nad reaktywności mózgu gadziego, odpowiadającego za wzbudzanie wcześniejszych wzorów zachowania, engramów schematów reakcji rodziców lub dziadków, a nawet dalszych krewnych, aktywizowanie kory szarej, przez tworzenie wysokiej jakości rozwojowych doświadczeń. Szkolenie zespół Aspergera koncentruje się na pracy z całym systemem rodzinnym, przez rozwój kompetencji rodzicielskich oraz wygaszanie aspołecznych reakcji dziecka dzięki świadomości pamięci autobiograficznej, odpowiedzialnej za te reakcje. 

 

Szkolenie zespół Aspergera, aktywuje zmiany w kilku kluczowych aspektach:

  • biologia zachowań: engramy schematów reakcji, zwłaszcza mechanizmów obronnych

  • procesy umysłowych: tworzenie nowych modeli myślowych w zakresie nowej neuronalnej tożsamości dziecka

  • aspekt wykonawczy: ukierunkowany proces aktywizowania dziecka przez zabawy, zajęcia, projekty i świadome doskonalenie różnych kompetencji, wygaszając pętlę ograniczonych schematów reagowania 

  • zmiany poznawczej rodziców dziecka oraz weryfikacja pamięci autobiograficznej dla wydarzeń krytycznych odpowiedzialnych za destabilizację systemów mózgowych dziecka i jego rodziców 

  • rozwój zdrowej silnej tożsamości JA kobiety matki i mężczyzny ojca, przez uporządkowanie wzorów sieci neuronowych w ich systemach mózgowych 

  • aktywowanie procesu zmiany społecznego stereotypu, blokującego neurogenezę w dziecku, celem wyzwolenia rodziców i dziecka z pętli wielopokoleniowych rodzinnych traum

 

Szkolenie zespół Aspergera pozwala zrozumieć iż engramy rodzinnych schematów zachowania, engramy schematów interakcyjnych oraz samoczynnie wzbudzane reakcje przez mózgi kobiety, mężczyzny i dziecka, blokują neurogenezę. Mózg jest plastyczny przez całe życie, stąd biologicznie jest gotowy dla stworzenia zupełnie nowych wzorów sieci połączeń neuronalnych - jednak by proces ten został zainicjowany Rodzice muszą wiedzieć dlaczego dziecko zachowuje się tak, a nie inaczej!

 

 

Ostrzeżenie!!!

Proszę bardzo uważać na terapie stosujące systemy żetonowe i prezenty za dobre zachowania, to wypacza rozwój kory szarej i uniemożliwia zdrowe funkcjonowanie dziecka w wieku nastoletnim i dorosłości. Zdrowych dzieci nie nagradza się za zdrowe schematy zachowania, mózg uczy się bardzo szybko iż za zachowania społeczne należy się nagroda, dziecko socjalizowane przez nagrody rzeczowe czy kary fizyczne, przyswoi te reakcje i oczekiwać będzie w dorosłości powtórzenia schematu, samo nieustannie żyjąc w pętli ograniczonej liczby schematów. 

Szkolenia doskonalenie procesów neuropoznawczych zdrowy mózg neurorekonstrukcja schematów zachowania zdrowa neuronalna tożsamość JA engramy ślady pamięciowe