wiedza o genetycznie zaprogramowanym rozwoju dziecka do lat 6
wiedza o kamieniach milowych w rozowju dziecka
wiedza o okresach krytycznych w rozwoju
wiedza dotycząca koleracji doświadczenie, mowa, mózg, reakcje, emocje
wiedza dotycząca czynników aktywujących destabilizację systemów mózgowych
wiedza dotycząca umiejętności tworzenia rozwojowych doświadczeń
umiejętność pozyskiwania danych diagnostycznych
umiejętność przeprowadzania wywiadu z rodzicami dziecka
umiejętność układania planu zabaw i aktywności stymulujących rozwój dziecka
współpraca środowiska edukacyjnego i rodzinnego
mechanizmy wyzwalania reakcji z pamięci genetycznej dziecka na bodziec osobowy, materialny, kontekst
zasady uczenia się systemów mózgowych schematów reagowania
rola systemów mózgowych w rozwoju społecznym, mowy, motorycznym, emocjonalnym, inteligencji
wpływ engramów, śladów pamięciowych na zachowania dziecka
zasady działania systemów mózgowych na kontekst społecznym, sensoryczny, doświadczeniowy
wpływ komunikatu werbalnego na kodowanie w systemach mózgowych schematów zachowań
kodowanie w systemach mózgowych: mózg gadzi i mózg emocjonalny reakcji, mechanizmów obronnych: walcz, uciekaj, nieruchomiej
genetyczne prawidłowości rozwojowe dziecka do lat 6
wywiad środowiskowy, analiza danych z kwestionariusza wywiadu
analiza rozwoju motorycznego, mowy, społecznego, emocjonalnego, inteligencji, motorycznego
analiza czynników odpowiedzialnych za zaburzenia rozwojowe
diagnoza pozytywna rozwoju dziecka
tworzenie praktycznego planu pomocy i wsparcia rozwoju dziecka
komunikacja i współpraca z rodzicami dziecka
tworzenie zabaw, zajęć, aktywności o wysokiej skuteczności w zakresie aktywowania neurogenezy dla rozwojowych zachowań
telefon: 518-089-032
email: akson@agnieszkakozdron.pl
rejestracja
poniedziałek - piątek 09.00 - 18.00
Ważne informacje