Budowanie zdrowego przywiązania noworodka, niemowlęcia do znaczących dorosłych w okresie wczesnego dzieciństwa
Czynniki destabilizujące pracę systemów mózgowych w okresie dzieciństwa i dorosłości
Czynniki wzmacniające zdrowie mózgu
Diagnoza pozytywna rozwoju dziecka
Doskonalenie inteligencji
Doskonalenie kompetencji emocjonalnych
Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych
Doskonalenie kompetencji społecznych
Doskonalenie procesów neuropoznawczych
Doskonalenie wolnej woli w aktywowaniu neurogenezy
Drogi uczenia się mózgu
Intencjonalne kreowanie doświadczeń stymulujących zdrowy rozwój mózgu dziecka
Kodowanie w systemach mózgowych zdrowej neuronalnej tożsamości JA od urodzenia dziecka
Kreowanie metod wychowawczych, aktywujących zdrowy rozwój dziecka
Rozwój inteligencji
Rozwój kompetencji rodzicielskich
Scenariusze zajęć i zabaw aktywujące zdrowy rozwój dziecka
Skuteczne metody uczenia się
Wpływ nowych technologii na funkcjonowanie poznawcze i rozwój dziecka
Wspomaganie rozwoju dziecka w czasie ciąży
Zagrożenia stosowania systemu żetonowego w procesie wychowywania dziecka
Znaczenie kary i nagrody dla destabilizacji systemów mózgowych dziecka, w odniesieniu do powszechnych metod wychowawczych
Aktywowanie neurogenezy dla skutecznego realizowania celów
Czynniki wzmacniające zdrowie mózgu
Doskonalenie inteligencji
Doskonalenie kompetencji emocjonalnych
Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych
Doskonalenie kompetencji społecznych
Doskonalenie procesów neuropoznawczych
Doskonalenie wolnej woli na poziomie zmiany wzorów sieci neuronowych
Drogi uczenia się mózgu
Dziedziczenie a neuronalne możliwości realizowania celów
Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia
Intencjonalna zmiana własnego programu genetycznego
Intencjonalne aktywowanie neurogenezy w mózgu osoby dorosłej
Kodowanie w systemach mózgowych schematów zachowania w kluczowych obszarach: seks, życie, pieniądze
Kulturowe i rodzinne mechanizmy kodowania nieuświadomionego patologicznego posłuszeństwa autorytetom w mózgu gadzim
Mapowanie informacji w mózgu i genach
Neurorekonstrukcja tożsamości JA osoby dorosłej
Neuroreorganizacja wzorów sieci neuronowych w mózgu osoby dorosłej
Neurotechnika zmiana schematów zachowania osoby dorosłej
Rola emocji w kodowaniu poza świadomą uwagą schematów zachowania w systemach mózgowych
Rola kategorii pojęciowych na aktywizowanie neuronów kojarzących i wyzwalaniu reakcji
Rola komunikacji w kodowaniu schematów zachowania
Rola mózgu gadziego w kodowaniu poza świadomą uwagą człowieka schematów reagowania
Rozwój inteligencji intrapersonalnej
Skuteczna redukcja stresu
Skuteczne metody uczenia się
Szybka zmiana nawyków, automatyzmów
Weryfikacja kodów kulturowych w odniesieniu do blokad w realizacji celów
Weryfikacja polskich kodów kulturowych dla możliwości realizacji celów
Weryfikacja schematów reagowania w odniesieniu do pamięci autobiograficznej, w obszarze realizacji celów
Włączanie i wyłączanie genów
Wpływ engramów, śladów pamięciowych poprzednich pokoleń na obecne blokady w realizacji celów
Wydawanie dyrektyw korze szarej
Wygaszanie nad reaktywności starszych systemów mózgowych (mózg gadzi, mózg emocjonalny)
Wykorzystanie inteligencji sensorycznej w procesie realizacji celów
Zarządzanie biologią zachowań, procesami umysłowymi i schematami reagowania
Zarządzanie emocjami
Zarządzanie konfliktem
Zarządzanie korą szarą w zakresie realizacji celów
Zarządzanie pamięcią genetyczną przypisaną do ról kulturowych, zawodowych, rodzinnych
Zarządzanie schematami interakcyjnymi
Zasady działania systemów mózgowych
Zdrowy mózg
Zmiana schematów zachowania
Zmiana wzorów sieci neuronowych dla ról rodzinnych i ról płciowych: córka, syn, pierworodny, średni, najmłodszy, kobieta, mężczyzna itd.
Zmiana wzorów sieci neuronowych dla schematów zarabiania pieniędzy w odniesieniu do kodów kulturowych, pamięci autobiograficznej
Zmiana wzorów sieci neuronowych dotyczących wyboru partnera seksualnego