Moduły szkoleń kompensowanie deficytów rozwojowych 


 

Wybierz z poniższej listy, lub zaproponuj własne moduły szkoleń

 

  1. Diagnoza rozwoju dziecka

  2. Kompensowanie deficytów rozwojowych u dzieci od pierwszego do trzeciego roku życia

  3. Kompensowanie deficytów rozwojowych u dzieci w wieku przedszkolnym

  4. Kompensowanie deficytów rozwojowych u dzieci z diagnozą całościowe zaburzenia rozwojowe

  5. Kompensowanie deficytów rozwojowych u dzieci z diagnozą Zespół Aspergera

  6. Kompensowanie deficytów rozwojowych w pierwszym roku życia

  7. Neuroterapia dla dzieci do lat 6.

  8. Wywiad diagnostyczny z rodzicami dziecka

  9. Zagrożenia wynikające z naznaczenia dziecka etykietą niepełnosprawne

 

Moduły szkoleń zdrowy rozwój dziecka


 

Wybierz z poniższej listy, lub zaproponuj własne moduły szkoleń

 

  1. Budowanie zdrowego przywiązania noworodka, niemowlęcia do znaczących dorosłych w okresie wczesnego dzieciństwa

  2. Czynniki destabilizujące pracę systemów mózgowych w okresie dzieciństwa i dorosłości

  3. Czynniki wzmacniające zdrowie mózgu

  4. Diagnoza pozytywna rozwoju dziecka

  5. Doskonalenie inteligencji

  6. Doskonalenie kompetencji emocjonalnych

  7. Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych

  8. Doskonalenie kompetencji społecznych

  9. Doskonalenie procesów neuropoznawczych

  10. Doskonalenie wolnej woli w aktywowaniu neurogenezy  

  11. Drogi uczenia się mózgu

  12. Intencjonalne kreowanie doświadczeń stymulujących zdrowy rozwój mózgu dziecka

  13. Kodowanie w systemach mózgowych zdrowej neuronalnej tożsamości JA od urodzenia dziecka

  14. Kreowanie metod wychowawczych, aktywujących zdrowy rozwój dziecka

  15. Rozwój inteligencji

  16. Rozwój kompetencji rodzicielskich

  17. Scenariusze zajęć i zabaw aktywujące zdrowy rozwój dziecka

  18. Skuteczne metody uczenia się

  19. Wpływ nowych technologii na funkcjonowanie poznawcze i rozwój dziecka

  20. Wspomaganie rozwoju dziecka w czasie ciąży

  21. Zagrożenia stosowania systemu żetonowego w procesie wychowywania dziecka

  22. Znaczenie kary i nagrody dla destabilizacji systemów mózgowych dziecka, w odniesieniu do powszechnych metod wychowawczych

słowa kluczowe: Moduły szkoleń doskonalenie procesów neuropoznawczych zdrowy mózg szkolenia zdrowy rozwój dziecka szkolenia kompensowanie deficytów rozwojowych inteligencja

Pixbay, Niesamowite darmowe obrazy (pixabay.com)

Moduły szkoleń doskonalenie procesów neuropoznawczych 


 

Wybierz z poniższej listy, lub zaproponuj własne moduły szkoleń

 

  1. Aktywowanie neurogenezy dla skutecznego realizowania celów

  2. Czynniki wzmacniające zdrowie mózgu

  3. Doskonalenie inteligencji

  4. Doskonalenie kompetencji emocjonalnych

  5. Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych

  6. Doskonalenie kompetencji społecznych

  7. Doskonalenie procesów neuropoznawczych

  8. Doskonalenie wolnej woli na poziomie zmiany wzorów sieci neuronowych

  9. Drogi uczenia się mózgu

  10. Dziedziczenie a neuronalne możliwości realizowania celów

  11. Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia

  12. Intencjonalna zmiana własnego programu genetycznego

  13. Intencjonalne aktywowanie neurogenezy w mózgu osoby dorosłej

  14. Kodowanie w systemach mózgowych schematów zachowania w kluczowych obszarach: seks, życie, pieniądze

  15. Kulturowe i rodzinne mechanizmy kodowania nieuświadomionego patologicznego posłuszeństwa autorytetom w mózgu gadzim

  16. Mapowanie informacji w mózgu i genach

  17. Neurorekonstrukcja tożsamości JA osoby dorosłej

  18. Neuroreorganizacja wzorów sieci neuronowych w mózgu osoby dorosłej

  19. Neurotechnika zmiana schematów zachowania osoby dorosłej

  20. Rola emocji w kodowaniu poza świadomą uwagą schematów zachowania w systemach mózgowych

  21. Rola kategorii pojęciowych na aktywizowanie neuronów kojarzących i wyzwalaniu reakcji

  22. Rola komunikacji w kodowaniu schematów zachowania

  23. Rola mózgu gadziego w kodowaniu poza świadomą uwagą człowieka schematów reagowania

  24. Rozwój inteligencji intrapersonalnej 

  25. Skuteczna redukcja stresu

  26. Skuteczne metody uczenia się

  27. Szybka zmiana nawyków, automatyzmów

  28. Weryfikacja kodów kulturowych w odniesieniu do blokad w realizacji celów

  29. Weryfikacja polskich kodów kulturowych dla możliwości realizacji celów

  30. Weryfikacja schematów reagowania w odniesieniu do pamięci autobiograficznej, w obszarze realizacji celów

  31. Włączanie i wyłączanie genów

  32. Wpływ engramów, śladów pamięciowych poprzednich pokoleń na obecne blokady w realizacji celów

  33. Wydawanie dyrektyw korze szarej

  34. Wygaszanie nad reaktywności starszych systemów mózgowych (mózg gadzi, mózg emocjonalny)

  35. Wykorzystanie inteligencji sensorycznej w procesie realizacji celów

  36. Zarządzanie biologią zachowań, procesami umysłowymi i schematami reagowania

  37. Zarządzanie emocjami

  38. Zarządzanie konfliktem

  39. Zarządzanie korą szarą w zakresie realizacji celów

  40. Zarządzanie pamięcią genetyczną przypisaną do ról kulturowych, zawodowych, rodzinnych

  41. Zarządzanie schematami interakcyjnymi

  42. Zasady działania systemów mózgowych

  43. Zdrowy mózg

  44. Zmiana schematów zachowania

  45. Zmiana wzorów sieci neuronowych dla ról rodzinnych i ról płciowych: córka, syn, pierworodny, średni, najmłodszy, kobieta, mężczyzna itd.

  46. Zmiana wzorów sieci neuronowych dla schematów zarabiania pieniędzy w odniesieniu do kodów kulturowych, pamięci autobiograficznej

  47. Zmiana wzorów sieci neuronowych dotyczących wyboru partnera seksualnego

Moduły szkoleń doskonalenie procesów neuropoznawczych zdrowy mózg szkolenia zdrowy rozwój dziecka szkolenia kompensowanie deficytów rozwojowych inteligencja
Specjalistyczne szkolenia dla dzieci i dorosłych zdrowie dziecka szczęście radość życia kompetencje wyższa jakość życia szkolenia przez telefon konsultacje