Neurogeneza szkolenie online, szkolenie przez telefon

Neurogeneza w praktyce Rozwój inteligencji dziecka zdrowy mózg dziecka kora szara rozwój kompetencji społecznych emocjonalnych procesy poznawcze myślenie mowa

Neurogeneza w praktyce

 

Rozwój inteligencji i kompetencji dziecka do lat 6.

 

teoria i praktyka

 

WYNIIK

dziecko rodzi się z potencjalnością zachowań członków rodziny 

 

nowe doświadczenia kreowane dziecku, aktywują neurogenezę w jego systemach mózgowych 

 

mózg rozwija się całe życie, tym samym zmiana połączeń neuronalnych w systemach mózgowych dziecka, to proces kilkunastu lat świadomego stymulowania rozwoju jego inteligentnego działania 

 

 

 

słowa kluczowe: Neurogeneza w praktyce Rozwój inteligencji dziecka zdrowy mózg dziecka kora szara rozwój kompetencji społecznych emocjonalnych procesy poznawcze myślenie mowa

Pixbay, Niesamowite darmowe obrazy (pixabay.com)

 

Neurogeneza w praktyce. Rozwój inteligencji dziecka i doskonalenie kompetencji


 

Prawidłowy rozwój dziecka, zależy od pozytywnego klimatu emocjonalnego, wysokiego poczucia bezpieczeństwa, które gwarantuje znaczący dorosły, adekwatnego reagowania na problem, z którym zmaga się dziecko, skutecznego wsparcia, w sytuacji w której samo dziecko nie jest w stanie z racji swojego wieku wykreować rozwiązania. Doświadczenia te stają się zasobem pamięci i nieświadomie dla dziecka kodują się jako „zestaw” korzystnych ewolucyjnych reakcji gwarantujących przetrwanie, co pośrednio rozwija procesy neuropoznawcze. Wychowywanie dziecka zgodnie z intencją doskonalenia w nim jego potencjału i rozwoju inteligencji, zmienia sposób jego traktowania oraz jakość interakcji.

 

Jeżeli rodzice mają wiedzę o tym czym jest zachowanie, jak powstaje i jak je zmienić, ponadto kontrolują swoje systemy mózgowe i blokują w sobie reakcje biograficzne, wtedy reakcje dziecka, są wyłącznie informacją o pamięci genetycznej, którą można skorygować, gdy zaistnieje taka potrzeba. Reakcje biograficzne, uzewnętrzniane przez dziecko nie wzbudzają w rodzicach, kontr – reakcji biograficznych. Rodzic który czuje się sprawczy i skuteczny, przez sam fakt poczucia kompetencji rodzicielskich, kontroluje proces neurogenezy, właściwy dobór zajęć i aktywności przyczynia się do zmian w sieciach neuronowych, a stymulowanie inteligencji dziecka, utrwala w jego pamięci inteligentnie wybierane informacje, dzięki czemu dziecka działa skutecznie oraz rozwija umiejętność radzenia sobie z równymi wyzwaniami codzienności. 

kora szara silnie reaguje na emocje ludzi z którymi przebywa dziecko, pozytywne emocje dorosłych oraz ich realna akceptacja dziecka, aktywizują i wzmacniają zdrowy rozwój mózgu dziecka

stymulowanie potencjału dziecka i rozwój jego inteligencji, aktywuje rozwój kory szarej, która wraz z wiekiem dziecka staje się dominująca nad starszymi systemami mózgowymi, dziecko działa racjonalnie, potrafi myśleć, działa świadomie, rozwija swój talent, doskonali kompetencje dzięki którym dziecko z sukcesem realizuje swoje cele 

kora szara dysponuje pamięcią schematów zachowań rodziców i dziecko uzewnętrzni te wzory reagowania w określonym kontekście sytuacyjnym, dodatkowa stymulacja aktywuje rośnięcie nowych neuronów zarządzających nowymi zachowaniami 

kora szara jest natychmiast blokowana gdy dziecko się boi, płacze, jest smutne, żadne doświadczenia nowe nie mogą się utrwalić w mózgu nieszczęśliwego dziecka

kora szara jest aktywna w stanie ciekawości poznawczej, spokoju oraz radości 

kora szara zarządza procesami neuropoznawczymi 

Neurogeneza w praktyce. Rozwój inteligencji dziecka i doskonalenie kompetencji 

 

 

Neurogeneza w praktyce, to intencjonalne porządkowanie wzorów sieci neuronalnych w mózgu dziecka i jego rodziców przez doświadczenia które osłabiają siłę oddziaływania neuronów aktywowanych pamięcią genetyczną ojca i matki, na rzecz wzmacniania istniejących zdrowych połączeń neuronalnych i aktywowanie neurogenezy dla konkretnych korzystnych schematów zachowania, rozwoju inteligencji i doskonalenia kompetencji. Aktywowanie neurogenezy pozwala od poczęcia wzmacniać zdrowie dziecka na poziomie biologicznym procesów umysłowych oraz w zakresie doskonalenie procesów poznawczych w tym inteligencji dziecka, jego samodzielności i twórczego działania.

 

Neurogeneza w praktyce. Rozwój inteligencji dziecka i doskonalenie kompetencji, aktywuje stymulowanie potencjału dziecka, dzięki czemu jego systemy mózgowe pracują wydajniej, dziecko korzysta z funkcjonalnych modeli myślowych, a jego zachowanie jest ukierunkowywane na rozwój indywidualnego talentu. 

 

Zyskujesz:

 

  • aktywowanie korzystnej neurogenezy w systemach mózgowych dziecka dla nowych funkcjonalnych schematów zachowania

  • rozwój inteligencji dziecka

  • rozwój inteligencji intrapersonalnej

  • rozwój procesów neuropoznawczych

  • prawidłowy rozwój społeczny i emocjonalny

  • zdrowy rozwój mózgu dziecka

  • prawidłowy rozwój motoryczny

  • wzmocnienie motywacji wewnętrznej i woli stanowienia o sobie dziecka 

  • rozwój kompetencji komunikacyjnych

  • rozwój zdrowej tożsamości JA dziecka

  • neuroreorganizacja wzorów sieci połączeń neuronowych w systemach mózgowych dziecka dla rzeczywistego zarządzania zachowaniami 

  • prawidłowe kodowanie reakcji w starszych systemach mózgowych dziecka

  • rozwój kory szarej i wzmacnianie jej dominującej roli w życiu dziecka

Neurogeneza w praktyce Rozwój inteligencji dziecka zdrowy mózg dziecka kora szara rozwój kompetencji społecznych emocjonalnych procesy poznawcze myślenie mowa
Specjalistyczne szkolenia dla dzieci i dorosłych zdrowie dziecka szczęście radość życia kompetencje wyższa jakość życia szkolenia przez telefon konsultacje